Jump to content

Ik kan niemand horen spreken online


jvj

Recommended Posts

Hey, ik heb het volgende probleem:

Als ik GTAIV online (pc-versie) speel, zijn er sommige gamers die een microfoon hebben (net zoals mij). Het punt is dat als zij spreken ik niets van hen hoor, ook al hoor ik dat de omgevingsgeluiden van GTA gedempt worden. Andere gamers kunnen de stem wel horen! Ik heb geen enkele player op unmute gezet ofzo. Wat is er aan de hand?!

Dan nog een minder belangrijk probleem: ik speel ook met micro, alles werkt maar wat ik ook doe, het microfoon icoontje komt niet tevoorschijn op de online gamesessie.

Alvast bedankt JVJ

Link to comment
Delen op andere websites

Je eerste vraag kan ik niet beantwoorden. Wel heb ik ook eens meegemaakt dat ik niet kon lezen wat andere spelers in de chat tikte. Na verloop van rijd werd de server gerefreshed, toen was het probleem spontaan de wereld uit.

Over je tweede vraag: Heb ik in de instellingen van GTA IV de microfoon aangezet? En word je microfoon ook door GfwL herkent? Loop dat nog even na.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk bij je Games For Windows Live account (gewoon via een internetbrowser inloggen op de site) of je wel de machtiging hebt om gesprekken te verzenden en te horen.

Andere gamers kunnen me wel horen, maar ik hun niet. Vroeger kon ik dat nochtans allemaal wel. Zou het door de patch komen? :?

Edit: alle problemen opgelost. Ik moest bij het guide menu de instellingen van de luidsprekers veranderen, alhoewel ze juist stonden. (Ik kon mezelf bij de microfoon test niet eens horen). Ik heb ze van luidsprekers naar realtech audio(digitaal) gezet, en dan terug naar luidsprekers.

Bedankt! :slotje::dans:

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...