Jump to content

Call of Duty

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het midden van de sig vind ik mooi. Goed kleurgebruik voor een war-sig.

Alleen hebben de kanten te weinig diepte en variatie. Je zou daar nog wat effecten moeten toevoegen met zwart op sommige plaatsen.

De golvende effecten in het paars die je al gebruikt hebt, zou je opnieuw moeten gebruiken maar dan in het zwart.

En maak het bij de randen van de signature het wat donkerder.

Dit moet omdat de lichtbron in het midden zit. Dus bij de soldaat is het lichter en hoe verder je gaat van hem

hoe donkerder het zou moeten zijn.

Een geel-oranje achtig kleur zou ook beter zijn in de sig dan het paars.

@ post hieronder:

Ja qua kleur zit hij nu goed. ;)

Bewerkt: door Dizzee
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vind hem niet super. Als eerst de tekst; Banaan heeft helemaal niks met de afbeelding te maken. Ik begrijp dat het je naam is maar dat had je misschien anders kunnen oplossen. De rook (of wat moet het voorstellen) over de linkerarm staat ook heel slordig. Het schaduw effect loopt in het echt niet zo strak over van donker naar licht als in jouw afbeelding. Ik zal er direct bij zeggen dat ik geen photoshop heb en er dus ook niet veel verstand van heb en dat het mijn mening is. Toch nog een 2/10.

Geplaatst:

Ik vind er eigenlijk niks aan, een afbeelding nemen, wat lichteffectjes en wat tekst eroverheen en klaar. 2/10 :7

Als je zelf geen photoshop hebt moet je dit niet zeggen hoor.. Ik heb gesmudged en 'wat lichteffectjes' in totaal een uur of zo mee bezig geweest

Geplaatst:

Jaa... Er is eigenlijk niets mis mee, maar hij is een beetje "gewoontjes".

De V2 is iig beter als de V1.

Ehh... er valt echt weinig over te zeggen maar hij is iig veel meer waard dan een 2 :duh: , dat komt omdat je het allemaal goed beheerst en je de goede technieken gebruikt.

Wat ik wel heel goed vind is hoe je je naam hebt gedaan, als ik op m'n tft schermpje van onder kijk kan ik hem niet lezen van boven wel :puh: . alleen als ik je render zie denk ik niet meteen aan call of duty.

toch een 9/10 want er is Weig mis mee.

Geplaatst:

Ik vind hem niet super. Als eerst de tekst; Banaan heeft helemaal niks met de afbeelding te maken. Ik begrijp dat het je naam is maar dat had je misschien anders kunnen oplossen.

Nou, inderdaad. Volgens mij kennen de meeste mensen je naam wel, maar Banaan bij een soldaat is gewoon uncanny.

Ik vind er eigenlijk niks aan, een afbeelding nemen, wat lichteffectjes en wat tekst eroverheen en klaar. 2/10 :7

Als je zelf geen photoshop hebt moet je dit niet zeggen hoor.. Ik heb gesmudged en 'wat lichteffectjes' in totaal een uur of zo mee bezig geweest

De tijd waarmee je ergens bezig bent mag nooit, ik herhaal het nog een keer, NOOIT de rede zijn waarom iets goed is. Als je ergens 3 maanden mee bezig bent en het ziet er kut uit, dan is het kut. Ben je er 5 minuten mee bezig, en is het resultaat goed, dan is het goed.

Ik vind de kleuren van de sig typisch, ze zijn erg warm en daarom fijn om naar te kijken. Ik weet niet of het bij oorlog past maar het werkt wel. Ik ben geen expert in stocks en blenden en zo dus ik denk dat je het goed gedaan hebt (het voordeel van de twijfel omdat ik de stock niet ken). Misschien een ander font om het wat meer karakter te geven (schreefletter past wel mooi bij de warme sfeer)

Helemaal niet slecht, wel een beetje raar.

7 / 10

Geplaatst:

Wat ik wel heel goed vind is hoe je je naam hebt gedaan, als ik op m'n tft schermpje van onder kijk kan ik hem niet lezen van boven wel :puh:

Haha, dat was niet de bedoeling :puh: Maar wel grappig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...