guarnere Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 (bewerkt) hoi ik ben ondertussen al een stukje aan het skins installeren geweest voor gta4, gaat prima en wel. maar ik ben nu een beetje moe aan het worden van die handling.dat lines het is echt tof dat de skinners (of hun partners) tijd maken voor een custom handlings bestand, maar ik vind ze meestal niet echt schitterend. ik heb nu bijvoorbeeld een s600 mercedes als skin voor de schafter, skin werkt prima geen bugs of wat dan ook, maar de handling is gewoon but voor zon apparaat. ik weet dat het een spelletje is, maar je wil natuurlijk wel een beetje realistisch spelen . voorbeeld: infernus: IRL is dat een supersport auto, boel vermogen en handling allez. gta4: geen wielspin bij wegtrekken, dikke onderstuur als je een bocht indraait, en alsje van het gas afgaat in een bocht dan is het helemaal een ramp. en JA, ik heb l33tuberownage keyboard skills mbt autoraggen in spelletjes. dit is gewoon jammer weetje. ik heb onlang eindelijk eens een redelijke gevonden voor de comet. een porsche 911 gt2 skin icm bijbehorende handlin.dat line, ding had wielspin tijdens de gehele 1e versnelling bij volgas. ding vertrok ook na 3meter dwars in plaats van recht over een rechte lijn, maar dan was de handling op de voorwielen weer dusdanig ondermaats dat je altijd van de weg af gleed. goed. to the point. een maat van me was laatst hier en die heeft in san andreas veelvuldig het handling.cfg bestand daarvan aangepast naar wens om een beetje realistisch (voorzover dat in mijn ogen kan in SA ) te kunnen autorijden, dit heeft hij laatst bij mij gedaan voor de comet. ding rijd nu echt schitterend. helaas zat ik niet op te letten toen hij bezig was dus, mijn vraag is of iemand mij kan uitleggen wat alle afkortingen betekenen in het handling.dat bestand van GTA4 ik weet dat er boven aan het document een kleine lijst staat met x = v in ms2 enz enz, maar bij veel dingen staat dit NIET wie o wie kan voor mij alle losse componenten benoemen en een klein voorbeeld geven hoe hier mee te werken? of is hier misschien een programma voor? mvg Keiji name mass drag boy centreofmass transmission brakes steer wheel-traction suspension damage seat val mflags hflags anim ; A B C D E F G Tt Tg Tf Ti Tv Tb Tbb Thb Ts Wc+ Wc- Wc- Ws+ Wbias Sf Scd Srd Su Sl Sr Sb Dc Dw Dd De Ms Mv Mmf Mhf Ma Bewerkt: 31 januari 2010 door guarnere Reageren
Beagle Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Je weet wel waar je 't over hebt als je over auto's en hun gedrag praten... In ieder geval, hier is een programma waarmee je erg simpel de handling van GTA 4 aan kan passen. Je laadt de handling.dat en kan bij de gewenste optie een ander getal invullen (er staat ook vrij duidelijk bij wat het inhoud). Reageren
guarnere Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Je weet wel waar je 't over hebt als je over auto's en hun gedrag praten... In ieder geval, hier is een programma waarmee je erg simpel de handling van GTA 4 aan kan passen. Je laadt de handling.dat en kan bij de gewenste optie een ander getal invullen (er staat ook vrij duidelijk bij wat het inhoud). dank, ik probeer altijd een stukje eigen inzet te tonen als ik een topic open. tis hier immers een forum, geen antwoordapparaat. ik ga even kijken naar je bestandje. ------- dan heb ik toch nog een paar vraagjes mbt de componenten wat is bij mass: drag multiplier wat is bij transmission: inertia wat is bij suspension: upperlimit en lowerlimit, hoe moet ik dit lezen bij een auto die aan het rijden is bij traction: daar kan ik even helemaal niks uit opmaken curve max curve min curve lateral curve longitudinal spring delta max bias -> zou verhouding voor/achter zijn toch? dus als er 0.47 gegeven is heeft deze achter meer tractie als voor? met als 0.50 een 50/50 verdeling? >>> Door Beagle: Posts samengevoegd; gebruik in het vervolg de edit knop.<<< Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 (bewerkt) Hier een erg goede uitleg van wat alles inhoudt. Bewerkt: 31 januari 2010 door GTAfan054 Reageren
guarnere Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Hier een erg goede uitleg van wat alles inhoudt. splendid! ik zal binnenkort wel even een paar handling lines neerzetten, graag een second opinion in dat geval Reageren
guarnere Geplaatst: 1 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 (bewerkt) Hier een erg goede uitleg van wat alles inhoudt. splendid! ik zal binnenkort wel even een paar handling lines neerzetten, graag een second opinion in dat geval zo, dat progje werkt prima. aangepaste voertuigen (minimaal en of veelvuldig) cavalcade Cognoscenti comet huntley sport banshee contender coquette df8 (dacht ik) dukes fbi feltzer infernus oracle pmp600 rancher sabregt schafter sentinel sultan rs supergt taxi turismo (niet crashen eh ) subway annihilator nrg900 en sanchez zijn ook aangepast, maar rijden nog vercrackt, niet op letten aub *note* het kan zijn dat bepaalde lines de handling lines zijn van skins makers en hun hulptroepen, kans is er dus dat voertuigen die niet genoemd zijn ook anders rijden, dit is dan niet door mij gedaan en ik neem hier ook geen credits voor. *note2* het kan zijn dat er nog voertuigen zijn aangepast door mij die niet in het lijstje staan, deze ben ik vergeten te noemen hier even een voorproef van alles. mijn huidige handling.dat file, feedback iemand? Copy of handling.txt ff rename naar handling.dat Bewerkt: 2 februari 2010 door guarnere Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.