Viiresh Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Hallo mensen , Ik wil graag weten hoe ik mijn hydra sneller kan laten vliegen , Ik heb het al geprobeerd met cfg config , maar dat werkt niet . De auto snelheden werken wel . Kan iemand mij dus helpen om mijn vliegtuigen sneller te maken ? Gr Viiresh Reageren
Beagle Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Ik geloof dat je voor vliegtuigen ergens bij "thrust" moet kijken bij Handling Editor of in handling.cfg. Reageren
Kryziek Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 (bewerkt) De snelheid van de hdyra was hard-coded volgens mij. Onveranderbaar dus Bewerkt: 31 januari 2010 door Kryziek Reageren
Viiresh Geplaatst: 1 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 De snelheid van de hdyra was hard-coded volgens mij. Onveranderbaar dus en van andere vliegtuigen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.