Jump to content

Payback (GTA IV)


S.Knoop

Recommended Posts

Deze missie lukt me niet.

De achtervolging is geen probleem. Maar als ik uitstap en een schot los krijg ik 2 sterren wanted.

Hierdoor wordt ik steeds doodgeschoten door de poltitie van achter mij.

En als ik de cops neerknak komen er steeds meer waardoor ik weer door degene die ik moet vermoorden wordt neergeschoten.

Wat moet ik doen? :bonk:

Bewerkt: door S.Knoop
Link to comment
Delen op andere websites

Het enigste wat je kan doen is cover zoeken achter de auto's die geparkeerd staan of achter je eigen auto waar je de achtervolging mee bent gestart..

Zorg voor Armor >> Klik (map)

En Health >> Klik (map)

Of gooi een granaat tussen de auto massa, als die ontploffen zullen bijna alle vijanden dood zijn

Voor meer info > Klik :)

Succes :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Degene die ik moet vermoorden in de autozaak vormen het probleem niet.

Die basterds van cobs zijn het probleem. Als ik shuil voor de dealers maak ik het de cops juist gemakkelijk om mij te doden.

Dit omdat dan alles achter me vrij is waardoor de cops me makkelijk kunnen knallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je kan doen om een vuurgevecht met de politie en een bijbehorend hoger wanted-level te voorkomen, is vluchten. Dit klinkt niet stoer, maar als je ervandoor gaat zodra je een wanted-level hebt, zullen de laatste tegenstanders gewoon bij de garage op je wachten. Je kunt dus na het ontsnappen aan de politie gewoon terugkeren en je taak volbrengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al eens op WikiGTA gekeken? Daar staan een aantal tips die je aardig op weg kunnen helpen. :clown:

Wat ik bij deze missie doe is eigenlijk heel simpel. Je zorgt dat je een Rocketlauncher en paar Granaten opzak hebt zodat je die op je vijanden kunt gooien/schieten. Als je zorgt dat je een aantal granaten vlakbij een auto gooit, ontploffen de andere auto's meestal ook snel. Dit zorgt er al voor dat je de meeste tegenstanders al hebt gedood. Doe het allemaal snel voordat de politie arriveert. Schiet de laatste tegenstanders snel neer met een SMG (is vrijwel het handigst) en pak vlug een auto zodat je de politie te slim af bent. Raak nu je Wanted level kwijt en de missie is geslaagd. Succes ermee. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken deze hele site goed, dus ook de walkthrough.

Maar ik heb de missie eindelijk gehaald.

Moet je niet zien hoe, maar toch.

Ik ben met een helicopter ernaartoe gegaan en steeds als ik politie kreeg ben ik weg gevlogen en weer terug gegaan

wanneer ik politie kwijd was. Hierdoor duurde het lang (half uur).

Ik had de game al een keer uitgespeeld en toen leek de missie mij ook een stuk makkelijker dan erna.

Kan ook een misvatting van mij zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al eens op WikiGTA gekeken? Daar staan een aantal tips die je aardig op weg kunnen helpen. :clown:

Wat ik bij deze missie doe is eigenlijk heel simpel. Je zorgt dat je een Rocketlauncher en paar Granaten opzak hebt zodat je die op je vijanden kunt gooien/schieten. Als je zorgt dat je een aantal granaten vlakbij een auto gooit, ontploffen de andere auto's meestal ook snel. Dit zorgt er al voor dat je de meeste tegenstanders al hebt gedood. Doe het allemaal snel voordat de politie arriveert. Schiet de laatste tegenstanders snel neer met een SMG (is vrijwel het handigst) en pak vlug een auto zodat je de politie te slim af bent. Raak nu je Wanted level kwijt en de missie is geslaagd. Succes ermee. ^_^

SMG? Pak de Carbine Rifle, accurater en krachtiger ;).

EDIT: @Hierboven: Je had ook op het dak kunnen landen, granaten naar beneden droppen... :7

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...