Jump to content

koe wil een nieuwe PC


_KoE_Mzungu

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • _KoE_Mzungu

    11

  • Fedmas

    8

  • Hayte

    7

  • ArticLight

    3

Top Posters In This Topic

En waar zie je de lengte van de grafische kaart staan (die kan ik op Azerty niet vinden, evenals de AMD site)? De grafische kaart die koe heeft besteld is wel anders dan de eerder genoemde 5970 hé. Ik zie nergens een grootte staan, dus neem ik aan dat de grafische kaart een "normale" grootte heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

En waar zie je de lengte van de grafische kaart staan (die kan ik op Azerty niet vinden, evenals de AMD site)? De grafische kaart die koe heeft besteld is wel anders dan de eerder genoemde 5970 hé. Ik zie nergens een grootte staan, dus neem ik aan dat de grafische kaart een "normale" grootte heeft.

Sorry bloos.gif, ik had niet gezien dat hij zijn HD5870 vervangen had door een 5850, die laatste zou maar 24 cm lang zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je daar geen taalpakket voor downloaden zoals bij Vista? D:

Zover ik weet kan dat alleen bij de Ultimate versie.

Klopt, alleen bij de Ultimate versie heb je de mogelijkheid zo'n 30+ taalpakketten legaal erbij te downloaden.

Dit kan er ook wel bij

*foto koeienmuis*

Haha, ja, dat zou een computer voor hem wel afmaken ja :D

:7 Mooi systeem hoor :klap: maar die videokaart past er volgens mij niet in hoor :N

Je videokaart is 32 cm lang, en je kan maar 29 cm lange kaarten in die case stoppen :7

Mvg, BV_1993

Het zou volgens mij niet zo'n heel groot probleem moeten zijn. Ik heb een GTX260 in m'n Antec 300 zitten en ik begreep dat dit ook proppen was (heb hem niet zelf in elkaar gezet), maar die extra lengte van de 5970 kun je volgens mij gewoon door laten lopen (correct me if I'm wrong) in de 3,5'' bays? Je kunt dan natuurlijk wel wat minder harde schijven kwijt, maar je hebt in principe zes 3,5'' bays. Maargoed, als die 5850 maar 24cm is, hoeft dit verder allemaal geen probleem te zijn.

Verder een heerlijk systeem!! Ik wacht vol ongeduld op de foto's! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zullen de meeste toch echt wat meer geduld moeten hebben. De spulletjes zijn gister besteld en twee van de artikelen hebben een levertijd van 10 dagen, de meeste 2-5 dagen; alleen de processor was direct leverbaar. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zullen de meeste toch echt wat meer geduld moeten hebben. De spulletjes zijn gister besteld en twee van de artikelen hebben een levertijd van 10 dagen, de meeste 2-5 dagen; alleen de processor was direct leverbaar. :7

10 dagen levertijd op Azerty wil zeggen dat het of maanden gaat duren of dat het niet meer leverbaar is. :( Mocht het niet meer leverbaar zijn dan stuurt Azerty je een mailtje en dan kan je in die mail zelf aangeven of je onderdelen wil vervangen. Ik had hetzelfde probleem destijds met mijn computeronderdelen.

Zeker een nice systeem btw. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zullen de meeste toch echt wat meer geduld moeten hebben. De spulletjes zijn gister besteld en twee van de artikelen hebben een levertijd van 10 dagen, de meeste 2-5 dagen; alleen de processor was direct leverbaar. :7

10 dagen levertijd op Azerty wil zeggen dat het of maanden gaat duren of dat het niet meer leverbaar is. :( Mocht het niet meer leverbaar zijn dan stuurt Azerty je een mailtje en dan kan je in die mail zelf aangeven of je onderdelen wil vervangen. Ik had hetzelfde probleem destijds met mijn computeronderdelen.

Zeker een nice systeem btw. :D

Nee, 10 dagen levertijd wil zeggen 10 dagen levertijd. Dat jij nou toevallig de pech hebt dat het product helemaal niet meer leverbaar werd, betekend niet dat alles op Azerty met een levertijd van 10 dagen nooit meer komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zullen de meeste toch echt wat meer geduld moeten hebben. De spulletjes zijn gister besteld en twee van de artikelen hebben een levertijd van 10 dagen, de meeste 2-5 dagen; alleen de processor was direct leverbaar. :7

10 dagen levertijd op Azerty wil zeggen dat het of maanden gaat duren of dat het niet meer leverbaar is. :( Mocht het niet meer leverbaar zijn dan stuurt Azerty je een mailtje en dan kan je in die mail zelf aangeven of je onderdelen wil vervangen. Ik had hetzelfde probleem destijds met mijn computeronderdelen.

Zeker een nice systeem btw. :D

Nee, 10 dagen levertijd wil zeggen 10 dagen levertijd. Dat jij nou toevallig de pech hebt dat het product helemaal niet meer leverbaar werd, betekend niet dat alles op Azerty met een levertijd van 10 dagen nooit meer komt.

We zullen zien. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je de setup laten zien die je uiteindelijk hebt gekozen en gekocht?

Kijk nog eens goed in Koe's post (de Windows 7 Professional versie is wel nog gewijzigd naar een Nederlandse versie).

Inmiddels heeft Fedmas mij via MSN in contact gebracht met een "overclocker-in-hart-en-nieren", die heeft intussen het één en ander samengesteld. Daar is =2&product[225871]=1&product[253318]=1&product[225348]=1&product[71059]=1&product[81174]=2&product[195976]=1&product[237268]=2&product[72617]=1&product[192553]=1&product[204560]=1&product[97107]=1&product[235925]=1"]>>dit<< uit gekomen. Die bestelling is zojuist verzonden, dus ik hoop binnenkort te kunnen gaan knutselen. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je de setup laten zien die je uiteindelijk hebt gekozen en gekocht?

Kijk nog eens goed in Koe's post (de Windows 7 Professional versie is wel nog gewijzigd naar een Nederlandse versie).

Inmiddels heeft Fedmas mij via MSN in contact gebracht met een "overclocker-in-hart-en-nieren", die heeft intussen het één en ander samengesteld. Daar is =2&product[225871]=1&product[253318]=1&product[225348]=1&product[71059]=1&product[81174]=2&product[195976]=1&product[237268]=2&product[72617]=1&product[192553]=1&product[204560]=1&product[97107]=1&product[235925]=1"]>>dit<< uit gekomen. Die bestelling is zojuist verzonden, dus ik hoop binnenkort te kunnen gaan knutselen. :dans:

I (l) u :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...