Jump to content

Xp of win7?


P.ZAAL

Recommended Posts

Hoi ik heb windows Vista maar daar wil ik vanaf ik kan op vista heel moeilijk gta4 spelen Heeft een tijdje heel goed gedraaid maasr nu lukt het moeilijk krijg ik allemaal lijnen in het beeld en krijg ik een vista error

Nu zit ik te twijfelen tussen win7 of xp ik weet van xp dat het altijd goed en soepel draait met spellen (Wel orgineel natuurlijk)

Maar met win7 weet ik dat nog niet zo goed of die goed met nieuwe en oudere spellen kan draaien

Als ik bevoorbeeld gta sananadreas of cod 2 wil spelen op vista moet ik dat via een ex externe hardisc opstarten of usb stick die ik via me xp pc erop heb gezet vista wil het niet draaien anders en win7 weet ik dat niet

Afijn mijn vraag is win7 of xp??

Greets p.zaal

Link to comment
Delen op andere websites

Als je toch een nieuw besturingssysteem wilt zou ik (persoonlijk) voor Windows 7 kiezen.

Aangezien je op je PC Vista hebt staan zal het met gemak Windows 7 draaien.

Windows 7 draait (bijna) net zo snel als XP. En waarom voor het oude kiezen als er al een beter alternatief is?

En de compatibiliteit in windows 7 is sterk verbeterd. Ikzelf heb nog geen een programma gehad wat niet draaide.

Voor wat er allemaal nieuw/verbeterd is in 7 t.o.v. vista kan je hier vinden.

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou sowieso voor 7 gaan. Windows XP is ondertussen al zwaar verouderd en 7 is een stuk gebruiksvriendelijker. Ik ben een paar maanden geleden ook overgestapt van XP naar 7 en ben er alleen maar positief over. Windows 7 ziet er gewoon een stuk beter en geeft je weer het gevoel in 2010 te leven, XP is al ruim 8 jaar (!) oud. En de (weinige) spellen die het niet doen, doen het sowieso ook niet op Vista. Bij mij start alleen NFS 2 SE niet op, maar dit is al zo'n oud spel dat dat me ook niet verbaaste. Verder heb ik nog problemen met Scarface en Age of Empires 2, maar miss zijn hier ook al oplossingen voor, ik heb er al een tijd niet meer naar gekeken. Mijn overige 30+ spellen doen het allemaal hartstikke soepel op 7.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Beslissing is Gisteravond Genomen ik neem windows 7 Gister Deedt die K*T Compter Zo F*cking Irri had echt op dat moment zoo'n zin om die computer in elkaar te rossen met die hamer die hier naast me ligt :@

Nu maar hopen dat ik met windows7 Van dat gezijk af ben Ik beging langzamerhand de pest aan microsoft te krijgen :@

Affijn Blij Dat ik er binnekoprt zo snel mogelijk vanaf ben :dans:

Bewerkt: door P.ZAAL
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Beslissing is Gisteravond Genomen ik neem windows 7 Gister Deedt die K*T Compter Zo F*cking Irri had echt op dat moment zoo'n zin om die computer in elkaar te rossen met die hamer die hier naast me ligt :@

Nu maar hopen dat ik met windows7 Van dat gezijk af ben Ik beging langzamerhand de pest aan microsoft te krijgen :@

Affijn Blij Dat ik er binnekoprt zo snel mogelijk vanaf ben :dans:

Don't talk shit. Een OS(besturingssysteem) die van zichzelf kut, heet Vista. XP en 7 doen normaal gezien normaal. Je XP die al jaren geïnstalleerd staat vergelijken met een pas geïnstalleerde XP is klinkklare onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

XP en 7 doen normaal gezien normaal

Vista doet normaal gezien ook normaal. Soms vraag ik af wat mensen in hemelsnaam met hun pc doen om er zoveel problemen mee te hebben. Als je gewoon je computer normaal gebruikt, levert Vista geen problemen op. Natuurlijk is het zeker niet het beste besturingssysteem, maar om meteen Vista bij elke post de grond in te boren, heeft weinig zin.

Persoonlijk zou ik voor Windows 7 gaan. Het ziet er gelikt uit, draait snel en kan goed overweg met toepassingen die ook op XP en Vista kunnen draaien. XP zelf is inmiddels verouderd, dus als je de keuze hebt, zou ik voor een nieuwer besturingssysteem gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon voor windows 7 gaan, dat is in feite een vista dat WEL werkt.

idd, het is heel wat beter geöptimaliseerd. Zelf stap ik niet direct over omdat Vista hier wel naar behoren werkt, het enige waarvoor ik het zou doen is het mindere geheuhengebruik, maar dat vormt niet echt een probleem voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...