>$bram$< Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 (bewerkt) Dit topic gaat over een van de beste BF2 mods: Project reality! Een zeer realistiche mod die nu bijna niet meer op BF2 lijkt. Ik speel het nu bijna een vol jaar, en het blijft leuk. De release van versie 0.9 komt binnenkort uit met vernieuwde skins voor soldaten, nieuwe game modes en nieuwe legers. Ook Nederland komt over een tijdje erin voor. Video's; >>> Door Visser23: Reclame verwijderd.<<< Bewerkt: 1 februari 2010 door Visser23 Reageren
---Elias--- Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Leuk, heb hem ook. Maar is dit niet een beetje reclame makerij? Met die links enzo. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 ik heb het gespeeld,maar hierdoor deed het gewone bf2 op een of andere manier het niet meer dus heb ik hem na een maandje verwijdert maarr ik wil hem nog wel een een keer gaan downloaden als ik daar zin en tijd voor heb. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 (bewerkt) Ben een Doorgewinterde Project Reality speler, Ik ben gestaard bij 0.25 en het was toen echt gewoon nieuw en niet op het niveau zoals het nu is. Beste release was toch wel 0.5 Ook mede dankzij de mappen zoals Al bashrah wat toen nog goed was omdat de merlin ,apache,A10 er nog inzaten. En er waren minder ''n00bs'' online en meer van de sereize spelers omdat de mod in die tijd nog niet al te bekend was en meer bekend werd met de release van 0.7,0.75. Ik hoop dat 0.9 het gevoel van 0.5 zal terug brengen. zit wel een nieuwe add bij die niet bekend word gemaakt als cadeau maar ik weet het lekker wel . Het is zeker de mooiete waard om het te spelen als je van echte teamwork en wel wat realisme houd. Bewerkt: 1 februari 2010 door Honkbal95 Reageren
>$bram$< Geplaatst: 1 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 OMG! Waarom wordt dit als reclame beschouwt? Ik plaats alleen de link voor mensen die meer willen weten. Vervolgens word het halve topic verwijdert voor "reclame". Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Ben een Doorgewinterde Project Reality speler, Ik ben gestaard bij 0.25 en het was toen echt gewoon nieuw en niet op het niveau zoals het nu is. Beste release was toch wel 0.5 Ook mede dankzij de mappen zoals Al bashrah wat toen nog goed was omdat de merlin ,apache,A10 er nog inzaten. En er waren minder ''n00bs'' online en meer van de sereize spelers omdat de mod in die tijd nog niet al te bekend was en meer bekend werd met de release van 0.7,0.75. Ik hoop dat 0.9 het gevoel van 0.5 zal terug brengen. zit wel een nieuwe add bij die niet bekend word gemaakt als cadeau maar ik weet het lekker wel . Het is zeker de mooiete waard om het te spelen als je van echte teamwork en wel wat realisme houd. wat is die nieuwe add dan? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 sorry voor dubbelpost :$ ik wil hem nu weer downloaden maar als ik hem download dan is hij in een ogenblik klaar en heb ik alleen maar een bestandje van 17kb terwijl er 1867 MB staat.hij kan dat en hoe los ik het op?ik download trouwens van de officiele PR site endaar staat dat het gewoon PR is maar dat is het dus niet. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Ik kan geen goede links posten aangezien het RECLAME is, sorry. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Ik kan geen goede links posten aangezien het RECLAME is, sorry. heb je msn?zoja wil je het dan in een PBtje sturen zodat je me daar een linkie kan sturen? 3x voor je als je dat wilt doen. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Je kan pas weer vanaf a.s Vrijdag 5-02 downloaden want wordt v0.9 gereleased (Waarschijnlijk de grootste tot nu toe). Dus je moet jezelf weer tevreden stellen met youtube. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Ik heb 0.9 al binnen was wel een hele dag bezig met downloaden. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Ik heb 0.9 al binnen was wel een hele dag bezig met downloaden. hoe dan? Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Ik heb de pre lease moet alleen tot vrijdag wachten voor het wachtwoord daarna gelijk installeren. Ik heb het via torrents gedownload vanaf hun site is ook de enige manier. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 (bewerkt) Ik heb de pre lease moet alleen tot vrijdag wachten voor het wachtwoord daarna gelijk installeren. Ik heb het via torrents gedownload vanaf hun site is ook de enige manier. dus jij hebt het ook vanaf de site gedownload?raar want mij lukt dat niet. en de nederlandse troepen zitten erook in heb ik daar ergens op de site gelezen Bewerkt: 3 februari 2010 door thegodfather91 Reageren
>$bram$< Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 V 0.9 Is gereleased! Als je hem wilt pas wel opd at er veel mensen aan het downloaden zijn en dat het DUS langzaam gaat! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.