Jump to content

Project Reality

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een paar vraahjes,op de site staan alleen de clients,is dat voldoende?en dan nog iets,er staan verschillende dingen bij clients:mod DB,alpha networks en battlefield basis.wat moet ik downloaden om het spel werkend te krijgen?

Geplaatst:

Ga naar moddb en download daar de clients part 1 en part 2 als je dat scherm krijgt dat je moet wachten klik op choose mirror en kies een nederlandse server dan is je download in 25 min binnen.

Geplaatst:

0.9 is echt gaaf! Vooral die nieuwe chinooks, alleen vinden die het leuk om RPG's op te vangen. En wat is jullie favoriete leger/wapen/map/voertuig in pr?

Favoriete Leger: Canada

Favoriete Geweer: Diemaco C7 Vanwege de goede scope

Favoriete Map: Operation Archer/Barracuda (Vietnam FTW!)

Favoriete Voertuig: Huey, lekker snel en wendig.

Geplaatst:

ik heb nooit echt gesnapt waarom mensen pr spelen, zo realistisch vind ik het allemaal niet. Ik vind Operation Flashpoint veel realistischer, maar miss is het ook omdat ik er geen bal van snap :D

Geplaatst:

ik heb nooit echt gesnapt waarom mensen pr spelen, zo realistisch vind ik het allemaal niet. Ik vind Operation Flashpoint veel realistischer, maar miss is het ook omdat ik er geen bal van snap :D

Ja maar operation Flashpoint kost meer dan Project Reality en wordt minder ge-updated.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja maar operation Flashpoint kost meer dan Project Reality en wordt minder ge-updated.

dat is wel zo, ben em nu aan het downloaden ( v0.9 ) :puh:

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Waardelose release was dit.

Teveel noobs aangetrokken Hamas wapens moeten flink getweaked worden,Chinook ook,

Co-op bugs zijn strond irritant, De IDF APC kan niet achteruit terwijl die het in het echt wel kan.

Kortom,

en ze moeten bashrah naar de bashrah van 0.5 brengen had ik tenminste lekker de A-10 apache en Merlin.

PR 0.5 blijft het beste :puh:

Geplaatst:

Zo denet even Gaza Beach gespeeld, de IDF helemaal ingemaakt met onze IED's. Elke keer zodra hun APC's of tank's de stad binnenreden gingen ze gelijk (deels)kapot. Alleen bij één tank hadden wij moeite aangezien hij de stad niet in wilde maar met mijn propoganda kwam hij toch :D. En dat over die chinooks, ze zitten er net in de developers zijn druk bezig om ze te balanceren net als de Hamas wapens en de M113 (APC van de IDF). Alleen moeten ze nog de cache spawnpoints een beetje veranderen aangezien in Lashkar Valley je er soms niet uit komt (de grot waar hij in ligt).

• 2 weken later...
Geplaatst:

Groot Nieuws! En voor sommigen ook leuk nieuws! Project Reality gaat naar ArmA2, de BF2 mod blijft ge-updated maar ze hebben een apart team samengesteld uit mensen die goed zijn in het modden van ArmA2. Er is grote kans dat er (eindelijk) fastropes in komen aangezien het mogelijk is met deze engine! :dans::dans::dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...