wesley123 Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 van de benchmark mag je altijd 5 fps eraf halen. Je zult dus ergens in de 33 fps halen gemiddeld, en dat is voor je systeem vrij waardeloos. Op welke settings speel je? Reageren
swen92 Geplaatst: 4 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Mijn instellingen staan op medium en water allemaal op low terwijl mijn systeem toch wel op high/highest zou moeten kunnen?? Ik vind dit zo vervelend vind dit spel kei gaaf en kan het maar niet spelen. Zijn er geen andere oplossingen inplaats van -memstrict --- liggen deze problemen eigenlijk echt aan rockstar of aan de gebruiker met al die klachten? Mvg dankuu Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 heeft vooral met het spel te maken, waardeloze optimalisatie, en verder is er nog een beetje door de modmakers geoptimaliseerd, maar patches hielpen weinig. Wat ook kan helpen is het defragmenteren van je schijf, het foutencontrole doen op je schijf, registerydefrag, registery cleaner. deze 4 dingen kunnen echt funest zijn voor de performance van je pc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.