larsmannetje33 Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 hoi allemaal ik zit hier al een tijdje tezoeken maar ik wil een multiplayer download dat je zo je eigen weg kan maken bijvoorbeeld een stunt maken op het vliegveld maar ik kan die niet vinden dus ik zou het leuk vinden als ik die heb dus mijn vraag is: heeft iemand een goede multiplayer gedownload zoja op welke site kan je die vinden al bij voorbaat dan Reageren
Beagle Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Je bent wel heel erg onduidelijk wat je wil.. Wil je een map editor? Een multiplayer cliënt? Reageren
larsmannetje33 Geplaatst: 1 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Je bent wel heel erg onduidelijk wat je wil.. Wil je een map editor? Een multiplayer cliënt? kijk maar op deze site dan begrijp je het wel denk Reageren
Beagle Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Ik denk dat je je eigen maps wil maken.. Daar heb je een map editor voor nodig zoals MeD. Reageren
larsmannetje33 Geplaatst: 1 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Ik denk dat je je eigen maps wil maken.. Daar heb je een map editor voor nodig zoals MeD. en wat is dat dan ik weet niet wat dat is kan je me een paar sites geven waar je dat kan downloaden en waar ik moet zijn bij tools ofzoiets Reageren
Beagle Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1053 En verplaatst naar overige hulp. Reageren
larsmannetje33 Geplaatst: 1 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1053 En verplaatst naar overige hulp. hoe moet dat Reageren
Beagle Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Dat moet je zelf maar een beetje uitvogelen, als dat niet lukt kan je er maar beter mee ophouden... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.