LouNGeR Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Lijkt me duidelijk: hoe maak ik me auto schoon? Als ik een wasstraat inrij gebeurd er noppes. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 auto wassen gaat niet j ekan het niet doen, het enige wat je kan dien is denk ii hard door de regen rijden, nogmaals je auto kun je nie wassen. De zoekfunctie doet nog wel eens wonderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Kheb alle mogelijke zoekopdrachten gedaan qua 'wassen', 'was', 'wash' en 'washing'. Kweetnie wat jij voor results krijgt, maar ik krijg 0,0 :rolleyes: iig bedankt om et ff vast te stellen, tis wel raar, der zit ook licht in de wasstraat enzo. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 waarom er er nu een carwash als die niet werk?? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 hebben ze denk ik erin gedaan om het wat realistischer te maken,hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 kan natuurlijk ook ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 waarom er er nu een carwash als die niet werk?? :o waarom nou een benzine pomp als het toch niet werkt. Als je zo gaat praten kan je lang door gaan. waarom nou een draaimolen als je er toch niet in kan. waarom nou .................................. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) ja dat is zo... maar tis wel gaar. je auto kan stuk, je kan em maken. je auto wordt vies, maar je kan em niet wassen :huh: Zodra er een werkende map-editor is valt dit zo te maken bij de pay'n'spray :lol: Bewerkt: 18 juni 2005 door LouNGeR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Kan je je auto vies maken? Ik dacht alleen stuk.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 is dit eeb lauzie grap ofzo? weet je het echt niet? nou oke spray je auto maar eens wit en ga op een zanderige weg rijden moet je dan eens kijken wat het verschil voordat je die weg bereed en nadat je die weg bereed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maxx Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 waarom er er nu een carwash als die niet werk?? :o In GTA Vice City werkte ie ook niet hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 in vice city had je ok al carwash en bezine pompen. ik raad je pay en spray aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Een benzine pomp kan je wel opblazen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 jah.. maar je benzine kan niet op dus wat moet je er anders mee dan opblasen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.