Metal-Bullets Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2010 Ik heb gisteren rond 3 uur geld overgemaakt naar een andere rekening (ivm betaling van telefoon) Op welke dag kan hij/zij het geld op zijn/haar rekening verwachten? (Ik zit bij de SNS) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2010 Van bank op bank, of van SNS naar SNS? Dat maakt namelijk ook uit. Ik denk dat het van bank naar bank 2-3 dagen duurt. Maar dit weet ik niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2010 Binnen een bank is meestal direct en tussen twee banken duur het meestal tot 12 uur 's nachts, dan wordt alles in een keer overgeschreven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 1 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2010 (bewerkt) Het is overgeschreven, heb bevestiging gekregen Als het pakket morgen word verstuurd dan zal ik het toch vrijdag ontvangen? Bewerkt: 1 februari 2010 door Metal-Bullets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2010 Het is overgeschreven, heb bevestiging gekregen Als het pakket morgen word verstuurd dan zal ik het toch vrijdag ontvangen? Licht eraan waar het vandaan moet komen. Met wat geluk heb je het dan al woensdag binnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doesthematter Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2010 Ik weet niet hoe het bij de SNS zit, maar bij de Rabobank heb je het op dezelfde dag al. Bij Fortis moet je soms wel 4 dagen wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 1 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2010 Het is overgeschreven, heb bevestiging gekregen Als het pakket morgen word verstuurd dan zal ik het toch vrijdag ontvangen? Licht eraan waar het vandaan moet komen. Met wat geluk heb je het dan al woensdag binnen. Ongeveer 150km van mijn huis Ik hoop ook dat het al woensdag is, maar ik denk eerder donderdag of vrijdag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doesthematter Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2010 Mischien morgen al joh, ik had gister ( op zondag ) een HDMI kabel van 5 meter op een webshop besteld en die was vandaag binnen. En die webshop zat 250 kilometer verder op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2010 (bewerkt) Ongeveer 150km van mijn huis Ik hoop ook dat het al woensdag is, maar ik denk eerder donderdag of vrijdag Ik denk dat er een kans is dat je het morgen al binnenhebt. Bewerkt: 2 februari 2010 door Kloep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2010 Ongeveer 150km van mijn huis Ik hoop ook dat het al woensdag is, maar ik denk eerder donderdag of vrijdag Ik denk dat er een kans is dat je het morgen al binnenhebt. Hij is rond 4 uur vanmiddag op de bus gegaan, met wat geluk morgen binnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.