MegaPilot Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 (bewerkt) Wacht, je koopt nieuwe hardware omdat je oude software het niet meer doet? Herinstalleer gwn Windows.. Dat bespaart je een nieuwe PC. @ hieronder: Ah k. Bewerkt: 2 februari 2010 door MegaPilot Reageren
Kloep Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Wacht, je koopt nieuwe hardware omdat je oude software het niet meer doet? Herinstalleer gwn Windows.. Dat bespaart je een nieuwe PC. Al geprobeerd. Het ligt niet aan mijn software, maar aan mijn hardware. Reageren
Hayte Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Kan je dan niet proberen om die computer te fixen? Het is waarschijnlijk maar één onderdeel, dus is het goedkoper om die te repareren Of is hij gewoon zo ou en slecht dat je het niet waard vind? (al is deze nieuwe pc ook niet high-end) Reageren
Kloep Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Kan je dan niet proberen om die computer te fixen? Het is waarschijnlijk maar één onderdeel, dus is het goedkoper om die te repareren Of is hij gewoon zo ou en slecht dat je het niet waard vind? (al is deze nieuwe pc ook niet high-end) Ik ben nogal lui. Deze PC kostte 3 jaar geleden ongeveer 400 euro van Acer. Dat zegt denk ik al wel genoeg over het niveau van deze PC. Ik vind het eigenlijk wel een goede reden om een nieuwe aan te schaffen. Reageren
Kloep Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Ik heb hem besteld. Dank allemaal voor de hulp. Reageren
Fedmas Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Veel plezier ermee! Als je nog vragen hebt, kan je hier komen Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Wat is uiteindelijk je keuze m.b.t. het geheugen? 3GB of toch 4 GB? Reageren
Kloep Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Wat is uiteindelijk je keuze m.b.t. het geheugen? 3GB of toch 4 GB? 4GB leek me toch wel handig, ook gezien het maar 10 euro scheelde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.