Jump to content

Account overzetten.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een vraag of ik het emailadres van mij naar mijn vader over kan zetten. Ik heb namelijk een probleem met de leeftijd en die wil ik niet veranderen maar de MSN van mij naar mijn vader overzetten. Is dit mogelijk of moet ik daarvoor Microsoft opbellen. Want de Family Settings staan aan en ik wil de demo van BF: Bad company 2 spelen. Is dus niet mogelijk onder de 18. (EA-games)

Iemand een oplossing?

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Ik weet niet hoe de instellingen op de Xbox360 werken, sorry

Je kan tog met een gratis zilveren account ook demio's downloaden mak dan een nieuw account aan als dat kan.

Geplaatst:

Update: Ik heb mijn MSN overgezet naar die van mijn moeder. Maar me leeftijd veranderd niet mee. Mijn broer dat is een hacker en die had gezegd van je moet EA bellen want de servers van EA zijn kapot. Dan verhelpen ze het handmatig.

Geplaatst:

Verander je leeftijd op je MSN? Anders zou ik inderdaad Microsoft bellen, en dan natuurlijk niet met de reden dat je geen 18 bent. Verzin iets in de trand dat je gehackt bent of iets dergelijks. Ik heb net even gekeken of je het via je Xbox kan veranderen. Maar ik kan het zo 1,2,3 niet vinden. Bel morgen even met microsoft. Die helpen jou wel verder. Anders kun je altijd een ander account maken met een maand gratis Xboxlive om de demo te spelen.

Geplaatst:

Verander je leeftijd op je MSN? Anders zou ik inderdaad Microsoft bellen, en dan natuurlijk niet met de reden dat je geen 18 bent. Verzin iets in de trand dat je gehackt bent of iets dergelijks. Ik heb net even gekeken of je het via je Xbox kan veranderen. Maar ik kan het zo 1,2,3 niet vinden. Bel morgen even met microsoft. Die helpen jou wel verder. Anders kun je altijd een ander account maken met een maand gratis Xboxlive om de demo te spelen.

Zit er niet gewoon een leeftijdsblokkering op die Xbox zelf, of ergens bij je Xbox Live account?

Geplaatst: (bewerkt)

Heb ik je al zo vaak proberen te vertellen in het Xbox360-topic dat de leeftijd van je XBL-account gelinkt is aan de leeftijd van het e-mail adres dat je invult. E-mail kun je naar mij weten niet veranderen.

Met EA-spellen kan je dus niet online (als het niet voor jouw leeftijd is). Een vriend van me had dit probleem ook en heeft een nieuw account aan moeten maken.

Waarom staan je Family Settings *haha* aan?

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Heb ik je al zo vaak proberen te vertellen in het Xbox360-topic dat de leeftijd van je XBL-account gelinkt is aan de leeftijd van het e-mail adres dat je invult. E-mail kun je naar mij weten niet veranderen.

Met EA-spellen kan je dus niet online (als het niet voor jouw leeftijd is). Een vriend van me had dit probleem ook en heeft een nieuw account aan moeten maken.

Waarom staan je Family Settings *haha* aan?

Ik zeg toch dat je je email wel kan veranderen! Heb ik toch gedaan.

>>> Door Visser23: Gaap.. Normaal kan ook wel ;) Bericht aangepast.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...