Eelke Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Heeft iemand een saved game direct na die klote lowrider missie? Als ik een spel wilde waarin ik een beetje dom met een auto wilde dansen had ik GTA SA niet gekocht. Maja, het lukt dus niet. Iemand bruikbare tips? Als je hem niet haalt moet je iedere keer weer dat lulverhaal van die garagehouder aanhoren enzo.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Te Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Ik weet wat je bedoelt daar ben ik dus ook net aangekomen... Echt dom vind ik dat jah... Maar het is wel grappig en het hoort bij SA dus nie zo zeuren hé... In Amerika enzo hebben alle auto's dat... dat is toch gewoon gaaf of niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 In Amerika enzo hebben alle auto's dat... dat is toch gewoon gaaf of niet niet alle auto's maar aleen de rijke( is wel duur!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Te Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Neej hahaha ik snap dat ook nog wel jah ik neem aan dat iedereen dat wel snapte dat ik hetzelfde bedoelde... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
velpzuid Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Echt heel irritant deze opdracht. Met dat dansen heb ik inmiddels door. gewoon op tijd pijltjes toetsen indrukken, maar dat werkt hier niet. Of was ik nou zo stoned Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snorkes Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 o die is veel makkelijker dan life is a beach dat vond ik eerst moeilijk maar je hoef bij die lowrider alleen meer punten te halen dan je tegenstander en dat is niet super moeilijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 ik vond al die missies met dat dansen juist makkelijk. allebei van de 1ste keer :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.