Jump to content

Waste not want knots


Dickhead

Recommended Posts

Hallo,

tot nu toe gaat het best redelijk maar nu ben ik aanbeland bij de missie 'waste not want knots'

zelf lukt het me wel om te overleven maar een van de 3 anderen gaan steeds dood. ik heb hem nu al 6x gedaan en ik word het een beetje zat ook omdat ik telkens weer opnieuw ernaartoe moet rijden en het zelfde verhaal moet aanhoren etc.

heeft iemand tips?

Gr,

Dickhead

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg dat je vooraan loopt zodat je alle vijanden kan vermoorden.

Op het terrein van de missie staan een aantal rode gas tonnen schiet deze kapot en er zullen er al een aantal dood zijn..

Eenmaal binnen gooi je een granaat in het kantoor zodat iedereen daar dood is en je gooi er ook een op de begane grond.

Zorg wel dat je voor Packie etc blijft zodat je de vijanden eerder tegen komt als zij.

En blijf in cover zitten (BV achter een muur )

Voor meer info over de missie >> Klik

Voor granaten >> Klik

:)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Deze missie is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk als je denkt. Als je op een gegeven moment de meeste vijanden hebt vermoord ga je vlug de trap op om het geld te pakken. Let wel op dat er bovenaan de trap nog iemand staat. Eenmaal die te hebben vermoord ren je weer vlug de trap af naar beneden. Schiet vlug beneden de laatste tegenstanders neer zodat Packie en de andere 2 (Gordon en Michael) op dat moment veilig zijn. Doe dit snel en haast je naar buiten met Packie. Nu gaan jullie alle twee een andere kant op en laten het over aan de andere 2 hulpjes. Spring vervolgens van de steiger af en zwem snel naar je boot (Dinghy) toe. Nu zal Packie ook aanboort komen en kun je rustig naar de aangegeven locatie varen. Succes verder!

Voor verdere tips/informatie kun je altijd WikiGTA bezoeken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik denk dat ik hetzelfde probleem had als jou. Als je eerst alle gasten daar hebt neergeknald moet je het geld pakken. Daarna moet je naar Packie gaan. Je moet dus niet in het gebouw blijven om eerst alle gasten daar neer te schieten. Succes verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je The Holland Play al gedaan hebt en Playboy hebt vermoord, bel Dwayne voor Backup en ga dan vooraan rennen. De Ancelotti's zullen uitsluitend op jou en je homies schieten ;).

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb ongelofelijk lang over deze missie gedaan. Of ik werd neergeschoten of iemand van mijn 'maten'.

Maar buiten staat een boot. Als je er via de linker deur uitgaat kan je in een keer in de boot stappen.

Voordat je de missie weer gaat doen, kan je even kijken of je de boot echt kan vinden.

Ik hoop voor je dat het lukt.

>>> Door Hanneswasco: Dit topic is al bijna een maand oud, de topicstarter zal nu wel geen hulp meer nodig hebben...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik had er moeite mee. in het begin kan je packie volgen. daar staan er niet zo veel. als je die dood hebt is packie wel even veilig.

ga nu naar de anderen toe. schiet die ook snel dood. misschien met een rocket launcher ofzo. voor de rest is het niet zo moelijk volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...