jvj Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Hey, ik wil de volgende fotobeter uitgewerkt. Ik wil het wolkendek volledig zien. Type: Bureaubladachtergrond Stijl: Zoet snoep en chocolade Grootte: 1680x1080 Voorbeeld: http://img513.imageshack.us/img513/44/mtvkopie.png Tekst: - Rand: - Kleuren: Warme kleuren, zoals op voorbeeld Render (optioneel): Extra (optioneel): Eventueel nog snoep onderaan de afbeelding, in de zelfde stijl. Alvast bedankt! Reageren
jvj Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Wil iemand dan tenminste toch zeggen dat het te moeilijk is ofzo? Reageren
jvj Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Het is te moeilijk. Dank je, toch iemand die feedback geeft. Nou, jullie mogen altijd proberen aan de afbeelding te sleutelen, maar stuur me dan een PB'tje want ik verlies dit topic anders uit het oog. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.