Jump to content

windows upgrade


wesley123

Recommended Posts

Denk van niet.

Waarom haal je niet gewoon een externe HDD bij MediaMarkt? Dan zet je daar al je bestanden en eventuele ISO's op, herinstalleer je Windows 7, en zet daarna alles weer op je PC. Enkel wat programma's installeren, maar ach, je moet toch iets over hebben voor een sneller systeem.

Link to comment
Delen op andere websites

bump.

Ik zit nu ff op de xp en ga zometeen de upgrade uitvoeren, ik heb even op microsoft support gekeken en daaruit maak ik nu op dat ik deze upgrade gewoon uit kan voeren zonder programma verlies, dus ik waag het er nu op :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

bump.

Ik zit nu ff op de xp en ga zometeen de upgrade uitvoeren, ik heb even op microsoft support gekeken en daaruit maak ik nu op dat ik deze upgrade gewoon uit kan voeren zonder programma verlies, dus ik waag het er nu op :puh:

Ik heb nog even opgezocht en volgens mij kun je bestanden inderdaad overzetten vanuit het aangemaakte windows.old na de installatie, maar spellen/programma's zal je altijd opnieuw moeten installeren vanwege het register. Daarnaast is het altijd aangeraden een backup te maken, want er kan altijd iets mis gaan waardoor je bestanden kwijt raakt.

Link to comment
Delen op andere websites

okee ff een update.

Gister vista, alle drivers en updates geinstalleert, en ik moet zeggen, hij valt me nog redelijk mee.

Hij crashte vanochtend 1 maal tijdens het opstarten, iets wat hij beter niet blijft doen, misschien houd ik Vista op mijn Windows 7 Release candidate, gewoon als klootpc

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...