[B]ig [S]moke Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Ik speel nu GTA4 nog steeds en ik ben aan het wachten op TEOLC. ( The Episodes Of Liberty City ) En ik wou graag de Snapmap hebben van de 3 clubs dus dan bedoel ik: • Bahamas Mamas • Maisonette 9 • Hercules Bedankt. Reageren
PrioX Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 (bewerkt) Klik (alle 3) Klik (Bahama Mamas) Klik (Hercules) Klik (Maisonette 9 ) Bewerkt: 1 februari 2010 door PrioXCoMBo Reageren
GTAnerd 007 Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 je weet toch wel dat je bahama mamas niet in kan Reageren
PrioX Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 je weet toch wel dat je bahama mamas niet in kan Zet er even een spoiler om heen... Misschien wilt de TS het nog niet weten.. en idd, Bahama Mamas is alleen beschikbaar in de missie '' Boulevard Baby '' Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Nee hoor, in de multiplayer is de Bahama's Mama's gewoon toegankelijk. Dus als je alle mogelijke open interieurs in wil, start je een Free Mode met de private slots op MAX. Reageren
Sentasi Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Ik neem aan dat het in MP gewoon een 'dood' interieur is, en dat je niet even met je vrienden lekker de bloemetjes buiten kan zetten? Reageren
PrioX Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 (bewerkt) Ik neem aan dat het in MP gewoon een 'dood' interieur is, en dat je niet even met je vrienden lekker de bloemetjes buiten kan zetten? In MP(Free Mode) zijn deze clubs leeg.. er kunnen enkel wat peds aan de bar zitten met een glad drinken. Er wordt geen muziek gedraaid of gedanst Bewerkt: 2 februari 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.