Jump to content

Multiplayer GTA IV


Matthew82

Recommended Posts

Hai All,

Srry als dit topic al ergens staat, kan hem nergens vinden, dus dan maar zo.

Ik heb vandaag al veel zitten Mpén in GTA IV, maar als ik zelf Create match doe dan kan ik nergens vinden om er voor te kiezen dat ik maar 8-16 spelers toe laat, hij staat standaard op 32.

Kan ik dit ergens wijzigen? Ik heb dus geen eigen server maar doe dit via Wizz MP, Custom match, Create Match.

Als iemand mij kan vertellen hoe ik er voor kan zorgen dat ik juist wat minder mensen ipv zo'n gros er in kan zetten graag. (Wil even rustig aan leren en dan langzaam uitbreiden naar meer gamers).

Ps. Waarom staat de Kick Player constant op N/A? Is dit omdat Rockstar de Host is?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn vraag,

Alvast bedankt.

Groeten matthew

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ''Create match'' doet dan moet er onder Start game staan '' Private Slots'' daar staan je instellingen van hoeveel spelers je en één game wilt hebben als je bijv 1 private slot pakt kunnen er 31 mensen joinen. (als je het niet snapt moet je het zeggen ;)

Er kan iets niet kloppen omdat ik op een 360 speel ;)

Kick Player bekend dat als er spelers in de lobby komen van Bijv ''Free Mode'' kan je deze kicken omdat hij Bijv vervelend is.

Hij staat op N/A omdat er geen spelers in de game zitten, als er nu iemand in de game komt en je gaat naar

Kick Player kan je nu in plaats van N/A naar zijn naam(Bijv. Henk) gaan en op zijn naam drukken nu zal er een grote X voor zijn naam komen te staan als veel players dit doen zal hij uit de game worden gegooid.( de host kan iedereen kicken..)

Als je het niet snapt wil ik het iets duidelijker uitleggen :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Als je ''Create match'' doet dan moet er onder Start game staan '' Private Slots'' daar staan je instellingen van hoeveel spelers je en één game wilt hebben als je bijv 1 private slot pakt kunnen er 31 mensen joinen. (als je het niet snapt moet je het zeggen ;)

Er kan iets niet kloppen omdat ik op een 360 speel ;)

Kick Player bekend dat als er spelers in de lobby komen van Bijv ''Free Mode'' kan je deze kicken omdat hij Bijv vervelend is.

Hij staat op N/A omdat er geen spelers in de game zitten, als er nu iemand in de game komt en je gaat naar

Kick Player kan je nu in plaats van N/A naar zijn naam(Bijv. Henk) gaan en op zijn naam drukken nu zal er een grote X voor zijn naam komen te staan als veel players dit doen zal hij uit de game worden gegooid.( dit kan pas als er meer dan 3 spelers in de game zitten>>

Dus jij en 2 andere spelers )

Als je het niet snapt wil ik het iets duidelijker uitleggen :)

Ik heb meegekregen dat de host iedereen kan kicken zonder dat iemand anders dit ook wilt.

Dit omdat er soms teveel mods worden gebruikt in de multiplayer en dit is voor het spelen natuurlijk niet leuk. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb meegekregen dat de host iedereen kan kicken zonder dat iemand anders dit ook wilt.

Dit omdat er soms teveel mods worden gebruikt in de multiplayer en dit is voor het spelen natuurlijk niet leuk. :D

Dat klopt inderdaad, dat stond dacht ik in de laatste patch van IV :)

Link to comment
Delen op andere websites

De host is 9 van de 10 keer zelf de hacker/modder of is irritant, dus die functie geeft de hackers alleen maar meer macht. Maargoed, we dwalen af.

Je kan alleen spelers kicken als je met minimaal 1 speler méér bent, dan voor de desbetreffende multiplayergame vereist is. Als je dus met zijn 3en aan het racen bent, kan je een speler kicken. Een racegame kan namelijk gespeeld worden met 2 man of meer. Ben je met 2 man aan het racen, kun je de ander niet kicken. In die gevallen staat er dus N/A, wat staat voor Not Available of Not Applicable.

Link to comment
Delen op andere websites

Thanx iedereen..alleen die private slots? Ik heb het vandaag weer geprobeerd... had hem op 10 staan, en toch zaten er zeker 16 in de game<- dit was welliswaar in Team Deathmatch..

Betekent 10 slots in zo'n geval toevallig 10 per team??

Ik heb het idee dat 'Private slots' nl. niet werkt en dat er altijd wel meer komen dan je eigenlijk aangegeven had.

Hope someone can help..

Matthew82

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...