MrMarno Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 waar kan ik mijn savegame vinden want ik wil mijn gta 4 op de pc opnieuw installeren want er zijn kleine probleempjes maar dan moet ik weten waar mij savegame staat.?? Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 in je andere topic is al gezegt dat hierom tijdens de deinstallatie zal worden gevraagt, hier kun je dus gewoon op nee klikken Reageren
MrMarno Geplaatst: 1 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 in je andere topic is al gezegt dat hierom tijdens de deinstallatie zal worden gevraagt, hier kun je dus gewoon op nee klikken heb je niet wat beters te doen dan iedereen afzeiken?? Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 (bewerkt) ow als we zo gaan doen, dan verdien je het gewoon om afgezeken te worden... Ten eerste zeik ik je nergens af Ten tweede, ik wijs je gewoon op dat iets al in een ander topic is gezegt en je dat dus gewoon op gaan volgen Ten derde, leer lezen Ten vierde, ja nu zeik ik je af, daar ben ik pro in, vooral als mensen het verdienen, zoals jij, je solliciteert nu echt naar een flinke afzeikbeurt... Bewerkt: 1 februari 2010 door wesley123 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Wesley. Als ik je een tip mag geven. I.p.v. te zeggen dat er al een topic is. Neem dan ook de moeite om het topic te zoeken en even te posten. Zo is het meteen al een stuk vriendenlijker. En 2. Iemand afzeiken heeft geen zin. Daar leert niemand wat van. Help hem D.m.v. Tips. MrMarno Kijk maar eens in dit topic. Daar heb ik het ook al eens gevraagd. Daar staat je andwoord wel in. ^^ Reageren
MrMarno Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Wesley. Als ik je een tip mag geven. I.p.v. te zeggen dat er al een topic is. Neem dan ook de moeite om het topic te zoeken en even te posten. Zo is het meteen al een stuk vriendenlijker. En 2. Iemand afzeiken heeft geen zin. Daar leert niemand wat van. Help hem D.m.v. Tips. MrMarno Kijk maar eens in dit topic. Daar heb ik het ook al eens gevraagd. Daar staat je andwoord wel in. ^^ thanx voor het opnemen voor mij respect man! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.