Jump to content

savegame


MrMarno

Recommended Posts

ow als we zo gaan doen, dan verdien je het gewoon om afgezeken te worden...

Ten eerste zeik ik je nergens af

Ten tweede, ik wijs je gewoon op dat iets al in een ander topic is gezegt en je dat dus gewoon op gaan volgen

Ten derde, leer lezen

Ten vierde, ja nu zeik ik je af, daar ben ik pro in, vooral als mensen het verdienen, zoals jij, je solliciteert nu echt naar een flinke afzeikbeurt...

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

Wesley. Als ik je een tip mag geven. I.p.v. te zeggen dat er al een topic is. Neem dan ook de moeite om het topic te zoeken en even te posten. Zo is het meteen al een stuk vriendenlijker.

En 2. Iemand afzeiken heeft geen zin. Daar leert niemand wat van. Help hem D.m.v. Tips.

MrMarno

Kijk maar eens in dit topic. Daar heb ik het ook al eens gevraagd. Daar staat je andwoord wel in. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Wesley. Als ik je een tip mag geven. I.p.v. te zeggen dat er al een topic is. Neem dan ook de moeite om het topic te zoeken en even te posten. Zo is het meteen al een stuk vriendenlijker.

En 2. Iemand afzeiken heeft geen zin. Daar leert niemand wat van. Help hem D.m.v. Tips.

MrMarno

Kijk maar eens in dit topic. Daar heb ik het ook al eens gevraagd. Daar staat je andwoord wel in. ^^

thanx voor het opnemen voor mij respect man!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...