sleen Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 dit heb ik vaker(zie foto) als ik iemand aan rij met een moter en ik ken niet door ze heen lopen en dit kost me vaak me leven als ik midden in een gevecht zit wat is het probleem?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 dit heb ik vaker(zie foto) als ik iemand aan rij met een moteren ik ken niet door ze heen lopen en dit kost me vaak me leven als ik midden in een gevecht zit wat is het probleem?? Nou zij willen niet op jou schieten maar ze proberen die andere neer te schieten maar als jij daar tussen gaat staan ben jij de lul snap je :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Wat heeft dit met GTAGames.nl te maken? --> Moved naar GTA San Andreas General Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Wat heeft dit met GTAGames.nl te maken?--> Moved naar GTA San Andreas General oke dan is het goed ik d8 al wrom zitten we in gta games/gta forum maar nu zitten we in de goede forum cato Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 dit heb ik vaker(zie foto) als ik iemand aan rij met een moteren ik ken niet door ze heen lopen en dit kost me vaak me leven als ik midden in een gevecht zit wat is het probleem?? dit is gewoon een bug, een fout in het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.