guarnere Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 (bewerkt) Ik ben onlangs even aan het spelen geweest met de voertuig gegevens en ben nu met een aardige lijst aan aangepaste voertuigen gekomen. bij deze zou ik ze graag delen en ben ik benieuwd naar feedback, op en aanmerkingen dus aangepaste voertuigen (minimaal en of veelvuldig) cavalcade Cognoscenti comet huntley sport banshee contender coquette df8 (dacht ik) dukes fbi feltzer infernus oracle pmp600 rancher sabregt schafter sentinel sultan rs supergt taxi turismo (niet crashen eh ) annihilator *note1* de infernus en turismo zijn gemod, maar niet door mij. ik heb bij de turismo wel een paar aanpassingen gedaan, maar ben hier, zoals bij wel meer voertuigen nog niet klaar mee, dit alles is dan ook een beta werk, ik neem geen credits voor de handling lines van o.a. de infernus. Verder zal ik dit bestand regelmatig updaten aangezien ik er elke dag wel mee aan het pielen ben. Beta Handling By Guarnere- GTAforum.nl.rar Bewerkt: 2 februari 2010 door guarnere Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.