Jump to content

GTA SA problemen met menu etc.


Khalilsama

Recommended Posts

Hoi iedereen,

Na wat gezocht te hebben op het forum ben ik niks tegengekomen wat op mijn probleem lijkt ofzo, ben al een week tevergeefs aan het zoeken naar een oplossing. Vergeef me als ik iets over het hoofd heb gezien.

Maar goed het probleem dus:

Ik heb GTASA nu al een maandje ofzo, heb em helemaal uitgespeeld(voor de miljardste keer ofzo, maar voor het eerst op mijn laptop). Liep altijd als een trein, de laatste paar dagen dat ik em speelde merkte ik dat ie langzamer liep opeens, heel vreemd:S .

Nu kan ik niet eens meer in het spel komen. Als ik op het icoontje klik start ie op, krijg ik een wit scherm, daarna zie je dat rockstar logootje erop worden gespoten etc. Kortom de filmpjes doet het wel, maar bij andere dingen (Nvidia logo, EAX HD, en de disclaimer rights met die plaatses enzo zijn wit scherm.) weer niet. Hierna kom ik terecht in het hoofdmenu, probleem is. Ik zie niks, de woordjes new game, options en quit game zijn gedigivolved in witte blokjes:P. Verder zie ik de muis aanwijzer als blokje, en ik zie rechtsboven die boom niet staan(plaatje). Er zijn kortom geen graphics te zien. Nu heb ik van alles geprobeerd (cracks van gameburn/gamecopy world, reinstall, reinstall op andere directories, compability modussen etc.).

Mijn specs zijn als volgt:

Toshiba Satellite L300D:

AMD Turion x2 Dual Core Mobile, 2100 MHZ,

Windows Vista Home Premium, (versie 6.0, build 6002)

Geinstalleerd fysiek geheugen 4 GB, beschikbaar 3.50 GB (win vista jat alles weer eens >.<)

DirectX 11

ATI Radeon 3100 chip 256 MB dedicated, (totaal 1789 MB, niet dat je er wat van merk :puh: maargoed).

Pixel shader versie 4.0

Vertex shader versie 4.0

DirectDraw-/3D-/AGP-Oppervlakte -versnelling natuurlijk allemaal ingeschakeld.

Realtek High Definition Audio

Dat was mijn bescheiden laptopje, zoals je kan zien moet dit meeeeer dan zat zijn om een spel als GTA SA te draaien, dus daar kan het niet aan liggen. Het zou erg fijn zijn als iemand de oplossing zou kunnen geven.

Thanks in Advance,

Khalil :D

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum Khalilsama

Nu heb ik van alles geprobeerd (cracks van gameburn/gamecopy world, reinstall, reinstall op andere directories, compability modussen etc.).

Heb je het spel legaal. Want dit klinkt als iets Illegaal? En op dit forum mogen we je niet helpen met illegale Cracks, Hacks en software.

Link to comment
Delen op andere websites

OK, op amd.com hadden ze niks, ging naar ATI.com hadden ze ook niks, moest blijkbaar vanaf de Toshiba site omdat het speciaal aangepaste software was. anyway gedownload en geinstalleerd maar nog steeds niks. same story.

ben radeloos <_>

iemand betere ideeën?

Ik heb trouwens wat verder gesnuffeld en gta_sa.set verwijderd, maar dat hielp ook niet.

Wanneer ik in mijn blokmenuutje(blind, ik ken het zo onderhand uit mijn kop) een game load hoor je het beginnetje van de muziek waarna er een laadscherm moet verschijnen, maar dan crasht die en sluit ie af.

Bewerkt: door Khalilsama
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je die problemen met elk spel of alleen SA?

Misschien staat je resolutie te hoog of is je videochip niet meer in orde.

Bewerkt: door VWO-er
Citaat verwijderd, een citaat is onnodig als je op de laatste post reageert.
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat dacht ik namelijk ook.

Maar ik heb geprobeerd om andere spellen te draaien maar die liepen wel lekker. Ik heb timeshift kunnen afspelen en The bully, scholarship edition. the bully is zelfs op dezelfde game engine gebaseerd. Dit is zoo raar....:puh:

Jammer hoor als ik em neit meer kan draaien GTA is wel het lijpste spel ooit .

Ik probeer ondertussen nog steeds oplossingen te vinden, maar suggesties zijn welkom.:D

Link to comment
Delen op andere websites

Ok gefixt,

Naja.....gefixt, ik startte hem op en opeens draaide die weer :S

Sometimes I just don't get computers....

Toch bedankt voor alle hulp jongens :D, ik ga ook proberen anderen zoveel mogelijk te helpen. Ik heb nu tenmisnte wel mijn video geupdate(A)

CU guys around :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...