Jump to content

Just Business, Big Smoke

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Nu heb ik sinds kort GTA San Andreas op de Playstation 2 gekocht en probeer ik nu weer eens zover mogelijk te komen.

Na een aantal dagen gespeeld te hebben ben ik nu bij Big Smoke, Just Business.

Je gaat dan na een glazen gebouw allemaal russen neerschieten. Binnen in het gebouw lukt het me nog wel, en dan pak ik nog sneaky al het geld, de wapens en die kevlar in de hoek. Daarna ergens op het dakterras schiet ik ook nog wel alles neer vrij eenvoudig. Alleen nu komt het lastige gedeelte.

Big smoke rijdt, en ik moet proberen tientallen motors die op me schieten, en autos die op me schieten te stoppen voordat onze eigen motor is opgeblazen.

Nu vind ik het mikken met de PS2 controller erg lastig, want als je eventjes na links wilt gaat die vaak veel te ver na links. En om zo op iets bewegends te mikken is het vrij lastig. Ik heb de schietknop gewoon ingedrukt, omdat ik toch geen limiterende munitie heb. Alleen na een tijdje komt er een een oplaadtruck van de brug af, daar is mijn moter's health balkje nog maar 1 a 2 cm. En op dat moment komen er net 3 moters, en 2 autos plus die truck. Dat stuk heb ik nu 8 keer overnieuw gedaan maar telkens wordt me moter opgeblazen tussen het stukje dat die truck erbij komt en er auto's af laat donderen tot aan die roadblock. 1 keer kwam ik voorbij de roadblock maar ging die toen meteen kapot.

Hoe kan ik in hemelsnaam voorbij deze missie komen, op de PC heb ik hem nooit gehad maar met de muis lijkt het me veeeel eenvoudiger mikken. En op de PS2 kon je via R1 automatisch mikken(locken ofzo) alleen bij drive-by's gaat dit niet.. dit is vrij lastig. Want telkens op het zelfde moment in de missie 'afgaan' is wel erg kut. Vooral omdat het ook gewoon elke keer even moeilijk is.

Hoe kan ik deze missie het beste halen?

Geplaatst:

Oke, ik begrijp je probleem.

Ik denk dat je je analoge stick helemaal beweegt. Probeer eens je knuppeltje voor de helft te bewegen. Daardoor gaat het richten wel wat sloomer maar je kan gerichter schieten.

2. Mik op hoofden. Door het hoofd te raken zijn ze sneller dood. Daardoor zijn ze minder snel een bedreiging.

3. Probeer als er één schutter is (Motor e.d.) de schutter als eerste uit te schakelen, Zijn er meerdere schutters in een wagen bijv. Schiet dan op de bestuurder.

Het is allemaal eventjes oefenen maar het lukt uiteindelijk wel. En anders zoek je van het wapen dat je in die missie moet gebruiken wat extra munitie op. Ga dan voor de missie gewoon wat rond schieten op NPC's. Daardoor gaat je skill voor dat wapen omhoog. Je schiet dan wat gerichter.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Geplaatst:

Oke, ik begrijp je probleem.

Ik denk dat je je analoge stick helemaal beweegt. Probeer eens je knuppeltje voor de helft te bewegen. Daardoor gaat het richten wel wat sloomer maar je kan gerichter schieten.

2. Mik op hoofden. Door het hoofd te raken zijn ze sneller dood. Daardoor zijn ze minder snel een bedreiging.

3. Probeer als er één schutter is (Motor e.d.) de schutter als eerste uit te schakelen, Zijn er meerdere schutters in een wagen bijv. Schiet dan op de bestuurder.

Het is allemaal eventjes oefenen maar het lukt uiteindelijk wel. En anders zoek je van het wapen dat je in die missie moet gebruiken wat extra munitie op. Ga dan voor de missie gewoon wat rond schieten op NPC's. Daardoor gaat je skill voor dat wapen omhoog. Je schiet dan wat gerichter.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Dankjewel voor je hulp. Ik ga het nogmaals proberen, nu ik die missie zo vaak opnieuw ben begonnen ben ik al een beetje meer skilled in dat wapen alleen als deze missie failed is? en dus Wasted, heeft hij die skills wel nog meegeteld?

Dat mikken op hoofden gaat lastig worden, ik ben al blij als ik de persoon zelf al raak.

• 1 maand later...
Geplaatst:

je kan oneindig schieten met de uzi dan blijf je gwn schieten totdat je bij het hoofd bent

ik deed ook lang over deze missie maar je hebt 'm hopelijk nu wel gehaald toch?

Geplaatst:

je kan oneindig schieten met de uzi dan blijf je gwn schieten totdat je bij het hoofd bent

ik deed ook lang over deze missie maar je hebt 'm hopelijk nu wel gehaald toch?

Nee helaas heb toen tientallen keren geprobeerd maar nooit gehaald. Heb GTA weer in de kast liggen..

• 3 maanden later...
Geplaatst:

ik schiet alteid eerst de bestuurder gwn dood als dat écht niet lukt dan schiet ik op de banden dan gaan ze slingeren en rijden ze elkaar of zigzelf dood :D mission passed hoop ik dan voor je

>>> Door VWO-er: Bumps voor je houden aub.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...