Flokkert Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 (bewerkt) hoi iik wou graag mta sa spelen mta heb ik al gedownload en nu ik hem wil op starten zegt hij dit: Only GTA:SA version 1.0 is supported! wat moet ikdoen? gt, Bewerkt: 6 februari 2010 door folkerthoog Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Je moet het alleszins niet in het GTA IV forum vragen, verplaatst naar Multi Theft Auto-forum. Daarnaast heb je waarschijnlijk v2 van GTA: San Andreas, dus dan moet je even deze patcher download en laten patchen. Reageren
zatley Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 hmm.. dankje voor die patch ik zocht er ook naar ! TY ! maar nog 1 vraag als ik een mod installeer met SAMI lukt dat enzo dan wil ik gaan spelen maar als hij dan gaat laden toen ik op mijn savegame klikte liep hij vast HELP me plz Reageren
zatley Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 en als ik weer MTA op start en in een server ga staat er Gta San andreas data files has been modifiend ofzo (sorry dat ik dikke noob hier in ben:( ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.