larsmannetje33 Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 hallo allemaal, ik heb gister gevraagt of iemand een multiplayer kon vinden nou heb ik nog iets wat ik niet kan vinden dus HELP ME GAAG!! ik wil graag mods instaleren met kitt karr en kift ik wil graag dat die van die speciale dingen kan zoals turbo boost en zo heel snel kan rijden dus als jullie er een weten te vinden wil ik die graag ook groetjes larsmannetje33 --- en weten jullie misschien hoe je die moet installeren? ik ben aan het zoeken maar ik vind niets willen jullie reageren want ik weet het echt niet >>> Door Beagle: Posts samengevoegd; gebruik in het vervolg de edit knop, en heb wat geduld . Als men niet reageert weet het 1) het antwoord niet of 2) je hebt je vraag niet duidelijk genoeg geformuleerd wat bij jou nu het geval is. Ik begrijp er in ieder geval niks van, je gebruikt omschrijvingen van dingen waar ik geen idee van heb waar je 't over hebt.<<< Reageren
guarnere Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 hallo allemaal, ik heb gister gevraagt of iemand een multiplayer kon vinden nou heb ik nog iets wat ik niet kan vinden dus HELP ME GAAG!! ik wil graag mods instaleren met kitt karr en kift ik wil graag dat die van die speciale dingen kan zoals turbo boost en zo heel snel kan rijden dus als jullie er een weten te vinden wil ik die graag ook groetjes larsmannetje33 --- en weten jullie misschien hoe je die moet installeren? ik ben aan het zoeken maar ik vind niets willen jullie reageren want ik weet het echt niet >>> Door Beagle: Posts samengevoegd; gebruik in het vervolg de edit knop, en heb wat geduld . Als men niet reageert weet het 1) het antwoord niet of 2) je hebt je vraag niet duidelijk genoeg geformuleerd wat bij jou nu het geval is. Ik begrijp er in ieder geval niks van, je gebruikt omschrijvingen van dingen waar ik geen idee van heb waar je 't over hebt.<<< ben jij wel 18? Reageren
larsmannetje33 Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 hallo allemaal, ik heb gister gevraagt of iemand een multiplayer kon vinden nou heb ik nog iets wat ik niet kan vinden dus HELP ME GAAG!! ik wil graag mods instaleren met kitt karr en kift ik wil graag dat die van die speciale dingen kan zoals turbo boost en zo heel snel kan rijden dus als jullie er een weten te vinden wil ik die graag ook groetjes larsmannetje33 --- en weten jullie misschien hoe je die moet installeren? ik ben aan het zoeken maar ik vind niets willen jullie reageren want ik weet het echt niet >>> Door Beagle: Posts samengevoegd; gebruik in het vervolg de edit knop, en heb wat geduld . Als men niet reageert weet het 1) het antwoord niet of 2) je hebt je vraag niet duidelijk genoeg geformuleerd wat bij jou nu het geval is. Ik begrijp er in ieder geval niks van, je gebruikt omschrijvingen van dingen waar ik geen idee van heb waar je 't over hebt.<<< ben jij wel 18? ja natuurlijk hoezo jij niet dan ---- dat is van de Knight Rider die autos daarvan dat zijn die KITT KARR EN KIFT >>> Door Beagle: 2de keer: Gebruik de edit knop!<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.