aard Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Sa sluit nu heel vaak af zonder foutmelding, dan staat het beeld stil, zie ik al zon streepje van de muis in beeld, en als ik dan op bijv. esc druk dan sluit het spel af, en nix geen fotumelding ofzow, please help me mijn system specs zijn : amd athlon XP 2500+ Audio on board Nvidia Gforce FX 5200 Via chipset enne ik had ook eerst het probleem van dat de pc opnieuw opstarte, maar dat heb ik al verholpen via een andere topic bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koensmink Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Mischien opnieuw instaleren? of hij is illegaal? heb je een mod gebruikt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hollo Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Ik heb (bijna) hetzelfde probleem. Na +- 15min spelen bevriest alles, en moet de PC handmatig worden gereset. Raar genoeg is dit pas de laatste drie dagen. Daarvoor heb de Los Santos missies net af, en ook de ambulance en firetruck missies helemaal af - en dit zijn dus de langeste missies! Heeft iemand ander dit ook? Ik wordt er gek van! Daarnaast heb ik ook een opstart probleem. Bij poging tot opstarten crashed de PC (volledige vastloper) en moet de PC dus ook weer handmatig worden gereset. Dit kan wel vier of vijf maal achtereen. Heel erg frustrerend! - zeker voor een E50,- spel, waaraan ik verslaafd ben! Wat voor mij het beste lijkt te werken is: PC opstarten ZONDER de DVD in de speler, nadat windows is opgestart de DVD er in doen, en als de DVD is 'gaan draaien' via het DVD opstartscherm het spel starten. Maar dit is dus ook een drama! Ik heb: Legale (PC) versie GTA SA AMD Athon 2600+ Nforce 2 mb met onboard geluid ATI Radeon 9700 Pro WIndows XP SP2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.