xLogiCx Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 (bewerkt) Zeg maar wa ge ermoet over zeggn eh ^^ (ik hoop da die het nu wel doet ^^) Bewerkt: 3 februari 2010 door xLogiCx Reageren
Remcconen Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Ik zeg dat hij het niet doet. Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 En ik zeg dat hij het wel doet. Mooie sig, zo op het eerste gezicht. Als je dan wat langer doorkijkt zie je vanzelf wat details waar nog wel het een en ander aan gedaan had mogen worden. Je had de render naar mijn idee namelijk nog wat meer kunnen inblenden. De achtergrond en de border vind ik persoonlijk goed gelukt. De tekts is een beetje standaart, maar daarom niet lelijk ofzo. Ik geef je een 7! Reageren
xLogiCx Geplaatst: 4 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Thx voor comment ^^ Anyone Else? Reageren
Dizzee Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Ik vind dat je de render genoeg ingeblend hebt. Door je render zo te laten heb je een goede diepte gecreeërd. De belichting is ook vrij goed, mocht misschien nog ietsje sterker linksboven bij de render. Persoonlijk zou ik geen groene tinten gepakt hebben. Vind het niet met de rode tint passen. Over het algemeen wel een goede sig. 7.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.