Honkbal95 Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2010 Hallo, Ik moet voor volgend jaar 4 vmbo-t een profielsector kiezen. en ik kan kiezen uit techniek,economie,mens en verzorging. dus ik wil economie kiezen omdat ik meer de administratiefe kant ongeveer op wil. en moet 1 verplicht vak kiezen duits,frans,wiskunde Is wiskunde een breed vaak waar je allemaal kanten op kan gaan met je opleiding? en wat houd een vervolgopleiding in? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomeken Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2010 Hallo, Ik moet voor volgend jaar 4 vmbo-t een profielsector kiezen. en ik kan kiezen uit techniek,economie,mens en verzorging. dus ik wil economie kiezen omdat ik meer de administratiefe kant ongeveer op wil. en moet 1 verplicht vak kiezen duits,frans,wiskunde Is wiskunde een breed vaak waar je allemaal kanten op kan gaan met je opleiding? en wat houd een vervolgopleiding in? Ik zou gaan voor wiskunde. Omdat wiskunde in bijna elke opleiding van belang is, en zeker bij economie en techniek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2010 Waarom zit wiskunde überhaupt niet in het standaardpakket? Het lijkt me inderdaad vrij belangrijk dat je wiskunde kiest, zeker als je de economische richting op wilt gaan.. Je krijgt overal in het leven wel met wiskunde te maken, in tegenstelling tot talen als Duits en Frans. Duits is handig wanneer je de techniek in gaat en Frans is voor het internationale gebied weer handig. Maar ik denk dat je beter een taal apart kan leren dan wiskunde, dus dan zou ik toch voor wiskunde kiezen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2010 Is wiskunde een breed vaak waar je allemaal kanten op kan gaan met je opleiding? en wat houd een vervolgopleiding in? Wiskunde is vrij breed ja. Wat een vervolgopleiding inhoudt kan je het beste bij de opleiding zelf informeren (open dagen, meeloopdagen, enz.). Bij het kiezen van een vervolgopleiding kan je het beste met een decaan op je school gaan praten, die weet daar het meeste van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 8 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2010 ik heb toch maar Economie met wiskunde adrijkskunde en geschiedenis gekozen , omdat het ook aansluit op economie &maatschappij in havo wat ik wil gaan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2010 ik heb toch maar Economie met wiskunde adrijkskunde en geschiedenis gekozen , omdat het ook aansluit op economie &maatschappij in havo wat ik wil gaan doen. Dat is precies hetzelfde als E&M Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.