jvj Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Hey, Vanochtend zette ik mij pc aan, en tijdens het opstarten naar het wachtwoord scherm zette ik het scherm aan. Normaal komt er altijd 'Acer' op, maar hij begon te knipperen en dat scherm had precies epilepsie Ik zette daarop mijn pc direct uit, en dan eerst het scherm aan en dan de pc aan. Door de dag heen heb ik terwijl mijn pc aanstond nog verschillende malen het scherm aan en uitgezet, maar alles doet normaal nu. Ik heb de laatste updates, en het is een Acer van nog maar 1 jaar oud! Iemand een tip ofzo? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Het komt vaker voor dat je fouten in Windows kunt herstellen door opnieuw op te starten.. Windows had vast de driver niet goed geladen ofzo.. Als het blijft werken zou ik me geen zorgen maken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 (bewerkt) Zoals een kind met stuiptrekkingen: in lauw water doen. Gewoon nog eens proberen opstarten en anders, als dat niet lukt opstarten met de CD van Windows en herstellen. @ hieronder: Jahoor. Bewerkt: 3 februari 2010 door MegaPilot Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Zoals een kind met stuiptrekkingen: in lauw water doen. Gewoon nog eens proberen opstarten en anders, als dat niet lukt opstarten met de CD van Windows en herstellen. Even uit nieuwschierigheid: heb je de openingspost wel gelezen? Reageren
Hayte Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Is dit maar één keer gebeurt, dat begrijp ik namelijk niet helemaal uit je text. En komt het door je scherm, door je computer, kabel, of weet je dat niet? Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Alle stekers eruit. (Zowel de voeding als de VGA/DVI). Even tien minuutjes koffie drinken en terug komen. Stekkers dan weer aansluiten. Grote kans dat je scherm weer werkt. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Ik heb ook een acer beeldscherm, en de voedingskabel zit bij mij wel eens los. Dan doet ie het dus niet. FF kijken of alles nog wel goed vast zit Reageren
jvj Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Bedankt allemaal, ik heb het tot nog toe nog maar 1 keer voorgehad (eerste post) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.