maikeltijsen Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Hey gastuh Ik kan een missie nie halen, wie kan me verder helpen! zo'n missie waar ik achter zo'n treintje aan moet rijde en dat iemand bij mij achterop ze neer moet knalluh!!!! HULP GRAAG!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Hoi, ik denk dat je deze missie bedoeld: Wrong side of the tracks; hij staat ook in de walktrogh en als je de regels had doorgelzen dan wist je dat je de zoekfunctie moest gebruiken <_< Maar goed hier staat de beschrijving:De missie wrong side of the tracks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 en die 'iemand' is Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 hahahha je moet toch een keer de filmpjes kijken probeer de hele tijd naaste de trein te rijden ongeveer 1,5 meter er vanaf als je dat kan uitrekenen zodat die Iemand 'Big Smoke'(ik haat hem sommige weten wel waarom door dat wat hij later doet) En probeer de auto, trein en andere opstakels te ontwijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.