NickyHendriks Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Hallo, Ik zoek een manier om mijn fonts terug te resetten naar de standaard Windows Fonts, dit omdat ik te veel fonts heb geïnstalleerd en dus Photoshop en Flash en dergelijke nu steeds vastlopen omdat ze het gewoon niet aan kunnen om 45.000 lettertypes te laden. Is er dus een manier om dit terug te brengen naar het standaard zonder Windows CD? //Zammy Reageren
ikt Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Hallo, Ik zoek een manier om mijn fonts terug te resetten naar de standaard Windows Fonts, dit omdat ik te veel fonts heb geïnstalleerd en dus Photoshop en Flash en dergelijke nu steeds vastlopen omdat ze het gewoon niet aan kunnen om 45.000 lettertypes te laden. Is er dus een manier om dit terug te brengen naar het standaard zonder Windows CD? //Zammy Ik weet niet, maar je kunt proberen om de map te vragen en die te vervangen. 345MB voor Windows 7 aan standaard fonts. Kan ik wel uploaden als je wilt. (7/Vista/XP, kan allemaal) Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Als je dat zou doen zou ik dit echt heel fijn vinden Reageren
ikt Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 (bewerkt) Als je dat zou doen zou ik dit echt heel fijn vinden Half uurtje, dan heb je Windows 7 font pack. Ik neem aan dat die ook XP fonts bevat. Bewerkt: 3 februari 2010 door ikt Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Als je dat zou doen zou ik dit echt heel fijn vinden Mag ik dan weten welke Windows je draait? <3 Windows 7 Ultimate 32Bits <3 Reageren
ikt Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 >>> Door Thundercover: Link verwijderd. Dat ze gratis bij Windows zitten, betekent niet dat je ze zomaar mag uploaden en verspreiden.<<< Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Echt heel erg bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.