Nissan Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Ik ben aan het sparen voor een nieuwe PC, maar ik las ergens dat je PC zelf in elkaar steken vele malen goedkoper dan zijn, maar ik heb daar geen fluit verstand van, dus mijn vraag: Kunnen jullie voor mij een PC bij elkaar zoeken die minstens GTA IV en Napoleon: Total War zal kunnen afdraaien? Alvast bedankt Reageren
BV_1993 Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Mss handig als je een budget erop plaatst? Want zonder budget kan alles Reageren
Hayte Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Ik ben aan het sparen voor een nieuwe PC, maar ik las ergens dat je PC zelf in elkaar steken vele malen goedkoper dan zijn, maar ik heb daar geen fluit verstand van, dus mijn vraag: Kunnen jullie voor mij een PC bij elkaar zoeken die minstens GTA IV en Napoleon: Total War zal kunnen afdraaien? Alvast bedankt Niet persé goedkoper, alleen wel beter. De hardware die in een Acer pc zit is niet bestemd voor gaming, en de Predator (of hoe hij ook heet) serie is redelijk... over the top. Reageren
GTA-Lovera Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Lees eerst effe regels en gebruik dit: Budget: Doel: Desktop of laptop: Merk pc of samengesteld: Benodigde randapparatuur: Besturingssysteem: Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Extra koeling (voor overklokkken)?: Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 (bewerkt) Voor een lichte oplage(iets van 60 euro), steekt Azerty/Alternate de samengestelde PC in elkaar. Zelfs met die oplage is je samengestelde PC + oplage nog beter qua prijs/kwaliteit verhouding. Bewerkt: 3 februari 2010 door MegaPilot Reageren
Nissan Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Budget: Geld speeldt geen rol . Doel: Gaming, Internet, Schoolwerk. Desktop of laptop: Desktop. Merk pc of samengesteld: Samengesteld. Benodigde randapparatuur: Toetsenbord, Luidsprekers. Besturingssysteem: Windows. Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Geen. Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: ATI/Intel. Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Bedrijf. Extra koeling (voor overklokkken)?: Yes. Reageren
ArticLight Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 (bewerkt) Een richtprijs is toch echt wel noodzakelijk, of wil je soms een PC van +/-4000 euro? Vertel ons je maximum, dan kunnen we beter aan de slag. Bewerkt: 3 februari 2010 door ArticLight Reageren
Fedmas Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 & Heb je ervaring met overklokken? Mol je hardware niet . En zoals ArticLight al zei, geef toch maar een richtprijs, dan kunnen we beter inschatten wat je wilt. Aangezien: Dit kan altijd zonder budget, men voorbeeld Reageren
Hayte Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 En dat je als besturingssysteem windows wou kon iedereen wel raden. Wil je Vista, 7 of XP? En Fedmas, je hardware mollen met overclocken gaat niet zo makkelijk hoor. Als de processor te warm wordt schakelt hij zichzelf uit, dus dan zou je wel moeten weten dat wat je doet fout is Reageren
Fedmas Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Ik gok W7. En, videokaart en RAM kan je ook clocken. En het is sowisow nie goed voor je systeem. Ik zou eerst een oud systeem overklokken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.