bramboy Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 (bewerkt) Moederkaart weet ik niet welke die is Zojuist besteld ik wil alleen weten op welk niveau ( LOW/ Medium/ High) hij spelen kan Maar verder: Processor: AM3 AMD Athlon2 X2 240 65W 2.80/BOX Videokaart:Asus nVi ENGT220/G/DI/1GD2 1024 werkgeheugen: 2048MB DDRII/667 Kingston Hard disk: 220 GIG Dit zou genoeg voor medium moeten zijn zei de verkoper van de bovenstaande producten ( behalve harddisk ) Alvast bedankt - Bramboy PS: Computer is nu weg voor reparatie dus kan moederbord voor morgen nog niet zeggen.. Ben hier erg slecht in :$ Bewerkt: 3 februari 2010 door bramboy Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 Dan heeft die verkoper het goed mis, het zal niet meer worden dan low. Misschien kun je in het vervolg eerst duidelijk uitzoeken of de hardware die je op het oog hebt een bepaalde game kan draaien al dan niet, voordat je overgaat tot het kopen ervan. Reageren
bramboy Geplaatst: 4 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Beter low dan niet .. Heb nu een computer die kan youtube amper aan ;l Reageren
bramboy Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Dubbelpost :$ maar als er een andere processor in kan welke zou dan goed zijn? tegen een niet al te hoge prijs max 100 euro ofzo Reageren
Sprunk Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Een Althon II X4 zou al veel beter zijn. Maar onthoud ook dat je GPU niet echt snel is. Als ik het goed heb, presteert die gelijk aan een 9600GT. Dus al stop je er een Core i7 in, dan nog zal het niet beter worden dat medium settings. Reageren
bramboy Geplaatst: 6 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Een Althon II X4 zou al veel beter zijn. Maar onthoud ook dat je GPU niet echt snel is. Als ik het goed heb, presteert die gelijk aan een 9600GT. Dus al stop je er een Core i7 in, dan nog zal het niet beter worden dat medium settings. ik had processor besteld maar paste er niet in dus daarom moet ik toch een niet al te dure andere hebebn voor AM2 ;l Reageren
Hayte Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Een Althon II X4 zou al veel beter zijn. Maar onthoud ook dat je GPU niet echt snel is. Als ik het goed heb, presteert die gelijk aan een 9600GT. Dus al stop je er een Core i7 in, dan nog zal het niet beter worden dat medium settings. ik had processor besteld maar paste er niet in dus daarom moet ik toch een niet al te dure andere hebebn voor AM2 ;l Waarom staat er in je begin post dan dat je een AM3 processor hebt? Reageren
.Senne Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 http://www.azerty.nl/8-975-192555/amd-black-edition-processor-.html De AMD Phenom II 940 BE is een mooie AM2 processor. Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 http://www.azerty.nl/8-975-192555/amd-black-edition-processor-.html De AMD Phenom II 940 BE is een mooie AM2 processor. Dat is AM2+, dat past niet op AM2. AM2 is end of life, daar word niks meer voor gemaakt. Reageren
bramboy Geplaatst: 7 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Een Althon II X4 zou al veel beter zijn. Maar onthoud ook dat je GPU niet echt snel is. Als ik het goed heb, presteert die gelijk aan een 9600GT. Dus al stop je er een Core i7 in, dan nog zal het niet beter worden dat medium settings. ik had processor besteld maar paste er niet in dus daarom moet ik toch een niet al te dure andere hebebn voor AM2 ;l Waarom staat er in je begin post dan dat je een AM3 processor hebt? Besteld is iets anders dan hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.