Jump to content

Photoshop CS4 aanschaffen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik zit de laatste tijd te kijken om Photoshop toch maar eens legaal te gaan aanschaffen.

Dit omdat ik er meer mee aan de slag wil, alle gezeur met activatie-code's beu ben en het is wel duur, maar het lijkt me toch wel een goede investering.

Maargoed, als ik dan op de site van adobe kijk, dan is CS4 699$ (zo'n 500 euro dus) en de extended versie is 999$ (ongeveer 700 euro)

Maar als ik bijvoorbeeld op bol.com kijk, dan staat daar Adobe Edu Photoshop Extended voor 225 euro. uhhhhm.... hoezo prijsverschil? en is dit ook gewoon een goed werkende versie? (zo ja: verkocht :puh: )

En zijn er nog andere site's en/of winkels waar ik photoshop kan aanschaffen of heeft nog iemand andere tips?

bvd, Ymosky

>>> Door .Levi.: Topic verplaatst naar Graphics General and Discuss.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Hoort niet thuis in Helpdesk
Geplaatst:

Als student: slim.nl

en enige verschil is volgens mij dat photoshop alleen maar non-commeritieel mag gebruikt worden.

Even op slim bij het product de AV's lezen?

Geplaatst:

Helaas ben ik geen student meer. Ik heb een beetje het idee dat ik dit soort software veel eerder had moet kopen :(

Ik kwam op de website van adobe verschillende vragen/antwoorden tegen over studenten versie's (deze pagina).

Blijkbaar moet ik, als ik die "edu" versie wil kopen, dus kunnen bewijzen dat ik student ben om een serienummer te kunnen aanvragen bij adobe. Ik ga er vanuit dat dit bij bestellen op bol.com hetzelfde zal zijn? (wat er dus op neerkomt dat ik er geen fluit aan heb)

Geplaatst:

De Edu versie is inderdaad voor studenten. Je zal dus inderdaad moeten bewijzen (misschien dmv een OV?) dat je student bent om deze versie te mogen kopen. Ik ga er vanuit dat dit bij Bol.com niet veel anders zal zijn helaas. ;)

Geplaatst:

Tja, het enige dat je kan doen is een student of een leerkracht zoeken en dat via die persoon kopen, dan gaat het wel.

Geplaatst:

Leraren kunnen die software pakketje al kopen voor een paar tientjes, beter houd je die de vriend dus :puh:

Geplaatst:

Seriously, voor dat geld kan je veel betere dingen doen. Als je Photoshop toch al illigaal op je PC hebt staan, what's the big deal..?

Geplaatst:

Tja... ik vind Photoshop kopen iets te duur. Dat is het ook, want €699 is veel. Ik heb zelf Photoshop illegaal gedownload, en die van mij werkt gewoon goed en ik heb nog geen problemen gehad. Het is je eigen keus als je hem wil kopen...

Geplaatst:

Bah, ik moet er op z'n minst een hele avond voor overwerken... (ongeveer hoor, kan net iets langer zijn :D )

Maargoed, voorlopig laat maar zitten.. tenzij ik een student met een mooie "Edu" versie tegenkom ben ik toch niet van plan om zo bar veel geld uit te geven.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

gr. Ymosky

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...