THE_GAME_MEN! Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 Wil je Vicy City opstarten , net opnieuw op PC geinstalleerd , na PC crash , krijg je dit te horen: Grand Theft Auto VC cannot find eough availbile video memory... Ik weet niet wat ze onder veel verstaan , ik heb mmaar 3 proggies lopen. 285/1250 MB in gebuik , moet toch genoeg zijn he ? Wie o wie kan mij helpen ? Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 Dat ligt aan je videokaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 24 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 Azo , ik heb mn oude 3d kaat eruit gehaald , en nu doet de game het niet meer raaaaaar Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 Op de achterkant van het Vice City hoesje zie je de systeem eisen, mischien heb je daar iets te laag van, maar volgens mij ligt dit ook aan je videokaart! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 Het beste is gewoon 64 Mb of hoger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 iets zegt mij dat dit een vraagje is voor Rockstar Games Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 THE_GAME_MEN! heb je een nieuwe kaart erin gezet?? Als je een totaal ander type videokaart hebt moet je eerst al je oude drivers weg halen en alle drivers van je nieuwe videokaart goed installeeren. Als het goed is staat je PC nu nog ingesteld op Standaard VGA kaart inplaats van Nvidea, Radeon of Whatever kaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 VC start niet op bij mij (een keer), zou dit met m'n instellingen van m'n kaart te maken hebben?? Ik weet het echt niet. Ben nogal een a-technisch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 mss een update downloaden ofzo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 koop je een nieuwe videokaart zou ik zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 (bewerkt) EEN NIEUWE VIDEOKAART??? Ik weet niet wat jij gewend bent maat, maar ik ben blij met m'n computer van 1, 1/2 weken oud met een 128 mb DDR geheugen!! Deze videokaart moet nog goed genoeg zijn voor GTA 6!!! Bewerkt: 25 juni 2004 door Melchior Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Ja ik heb alle drivers geinstalleerd , ik had 2 viedo kaarten , heb er 1 weggehaald , zou moeten werken , alle andere spellen werken behalve VC. Ik heb een Radeon 7100 / VE Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Wat zijn precies je problemen?? Start VC niet op, loopt ie vast enz.? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 26 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 Start niet op.. Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 Mmm, dan zou ik het ook niet weten, mijn probleem is weer totaal anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.