Joriz Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 Start niet op.. Is die videokaart een on-board videokaart of een echte AGP videokaart? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 26 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 Niet onboard , dacht AGP hier heb je een foto ( wel klein: ) Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 Je videokaart moet tenminste 32 MB RAM hebben. Als je videokaart dat niet heeft doet GTA het simpelweg niet. (had ik ook eerst op een oude PC) Als je wel 32 MB RAM of meer hebt moet je toch is kijken naar je drivers. Ook moet je mischien GTA opnieuw installeeren als je eerst een heel andere videokaart erin had. Hij moet dan namelijk weer opnieuw de textures renderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 Als je dvideokaart nieuw is (2 weken), kun je er dan van uitgaan dat de nieuwste drivers geinstalleerd zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 26 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 (bewerkt) Zo alle informatie op een Rijtje van mn kaart: Transend ATI Radion 7100 / Ve AGP Grapichs / Video Card 32 MB DDR Geheugen HOLWY MOZES OF ALLAH: Stuurprogramma : 11-4-2002 !!! Effe updaten jongens EDIT: Ik heb hem geupdate , naar de nieuwste versie.... werkt nog steeds niet.... Freek Bewerkt: 26 juni 2004 door THE_GAME_MEN! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2004 MOZES OF ALLAH, euch ben je zeker dat dit de juiste informatie is. Net de godsdienstles. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 29 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 ja sorry , een of ander stopwoordje van mn vriendje enzo , maar goed , zit nog steeds met defecte PC , ik denk dat ik ROCKSTAR eens wat ga vragen Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 Zou, ik maar doen. Er zijn er hier meer op het forum die dat doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.