Dieko Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 MENSEN Ik had vorig jaar tijdens een deathmatch meeting dino geluiden gehoord in de museum. Ik ben vandaag weer eens gaan kijken en toen hoorde ik het weer. Ik zweer op goddat dit niet bewerkt is! http://www.youtube.com/watch?v=fGNpomX1kXQ Reageren
.Senne Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Er staat een skelet van een dino, en dit lijkt me niet het eerste museum waar men geluiden laat horen van hetgeen tentoon gesteld staat.. Reageren
Dieko Geplaatst: 4 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Er staat een skelet van een dino, en dit lijkt me niet het eerste museum waar men geluiden laat horen van hetgeen tentoon gesteld staat.. Hij geeft alleen geluid als je erop schiet. Reageren
bramboy Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 ik hoor helemaal niks moet je geluid aan zetten ^^ Reageren
GTA-top Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 ja dat is wel logisch hé Reageren
PrioX Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Ik heb een halfuur op die dino's lopen schieten en ik hoor niks... Dus voor mij is deze ''EE'' FAKE ! Reageren
EE hunter Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Nee wacht, als je op 1:57 goed luisterd, hoor je een Tyranosaurus Rex Schreeuw, het is niet hard, maar het is er wel! Reageren
PrioX Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Misschien hebben ze de video bewerkt met die geluiden ? Reageren
EE hunter Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Nouw, ik heb het geprobeerd, maar ik hoorde niks, dit is fake. en de video is vast wel ge-edit. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Nee wacht, als je op 1:57 goed luisterd, hoor je een Tyranosaurus Rex Schreeuw, het is niet hard, maar het is er wel! Dat is gewoon iets wat op de grond valt. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Op 1:43 en 1:57 hoor ik wel wat... volgens mij is het wel een dino, maar ik moet even uitproberen of het ook bij mij werkt. Reageren
gtavcsky Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 @ priox...niet gelijk zo wantrouwig... Het viel mij ook al eens op tijdens MP, ben in SP gaan checken, de ene keer doet hij het wel, andere keer niet. Maar zeker weten dat er een dino geluid te horen is.....mja..of dit een EE is...dunnow Reageren
jvj Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Waarschijnlijk is er in dat museum een luidsprekertje geplaatst of zo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.