End Of The Riot Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Het klinkt niet echt klinken als een schreeuw van een dino, het klinkt meer als een echo van iets. Btw: Als je dat geluid dan hoort sta je dan op dezelfde plek? Want misschien is er ergens zo'n luidspreker zoals jvj zegt. Reageren
gtavcsky Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Als ik heen en weer loop hoor ik duidelijk het geluid van links naar rechts gaan op mn speakers. Ik denk ook niet dat het een EE is, maar meer iets van een luidspreker idd. Ik kom oorspronkelijk uit Enschede, en daar in het natuur museum hadden we ook een replica van een Dino opgezet uit botten (nu praat ik over 20 jaar geleden). Ik kan me nog herinneren dat ze daar ook zo'n speakertje hadden geplaatst om het geluid van dat beest te laten horen.... Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Wat ik ook vreemd vind, is dat de tekst geschreven door Dieko de letterlijke vertaling is van de description van het filmpje. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Wat ik ook vreemd vind, is dat de tekst geschreven door Dieko de letterlijke vertaling is van de description van het filmpje. Dat filmpje is ook van Dieko. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Het klinkt niet echt klinken als een schreeuw van een dino, het klinkt meer als een echo van iets. Btw: Als je dat geluid dan hoort sta je dan op dezelfde plek? Want misschien is er ergens zo'n luidspreker zoals jvj zegt. Ik woon in Almelo Reageren
jenske94 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Geplaatst: 17 april 2010 Heb het zelf getest een ik hoorde wel iets zachtjes weet nou niet zeker als het een dino geluid is Reageren
TZG Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 ja mensjes, je moet het geluid wel flink hard zetten, maar op 1:43 en 1:57 is een geluidje te horen Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 ja mensjes, je moet het geluid wel flink hard zetten, maar op 1:43 en 1:57 is een geluidje te horen Als ik 'm op z'n hardst zet hoor ik alsnog niks. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 vet dat geluid wat je hoort lijkt meer iets van en horror figuur ofzo Reageren
TZG Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 ja mensjes, je moet het geluid wel flink hard zetten, maar op 1:43 en 1:57 is een geluidje te horen Als ik 'm op z'n hardst zet hoor ik alsnog niks. dat ligt dan aan de apparatuur waarmee je luistert Ik ben het wel een beetje met benhelsloot eens, het is eerder een of andere vieze ouwe man die onderuit zakt Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 ja mensjes, je moet het geluid wel flink hard zetten, maar op 1:43 en 1:57 is een geluidje te horen Als ik 'm op z'n hardst zet hoor ik alsnog niks. dat ligt dan aan de apparatuur waarmee je luistert Ik ben het wel een beetje met benhelsloot eens, het is eerder een of andere vieze ouwe man die onderuit zakt Ik hoor alsnog een zacht geluidje, dat wel, maar je hebt gelijk, m'n apparatuur is barslecht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.