Jump to content

Dino geluid in GTA IV


Dieko

Recommended Posts

Het klinkt niet echt klinken als een schreeuw van een dino, het klinkt meer als een echo van iets.

Btw: Als je dat geluid dan hoort sta je dan op dezelfde plek?

Want misschien is er ergens zo'n luidspreker zoals jvj zegt. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik heen en weer loop hoor ik duidelijk het geluid van links naar rechts gaan op mn speakers.

Ik denk ook niet dat het een EE is, maar meer iets van een luidspreker idd.

Ik kom oorspronkelijk uit Enschede, en daar in het natuur museum hadden we ook een replica van een Dino opgezet uit botten (nu praat ik over 20 jaar geleden).

Ik kan me nog herinneren dat ze daar ook zo'n speakertje hadden geplaatst om het geluid van dat beest te laten horen....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Het klinkt niet echt klinken als een schreeuw van een dino, het klinkt meer als een echo van iets.

Btw: Als je dat geluid dan hoort sta je dan op dezelfde plek?

Want misschien is er ergens zo'n luidspreker zoals jvj zegt. :Y

Ik woon in Almelo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ja mensjes, je moet het geluid wel flink hard zetten, maar op 1:43 en 1:57 is een geluidje te horen

Als ik 'm op z'n hardst zet hoor ik alsnog niks.

dat ligt dan aan de apparatuur waarmee je luistert :puh: Ik ben het wel een beetje met benhelsloot eens, het is eerder een of andere vieze ouwe man die onderuit zakt :{

Link to comment
Delen op andere websites

ja mensjes, je moet het geluid wel flink hard zetten, maar op 1:43 en 1:57 is een geluidje te horen

Als ik 'm op z'n hardst zet hoor ik alsnog niks.

dat ligt dan aan de apparatuur waarmee je luistert :puh: Ik ben het wel een beetje met benhelsloot eens, het is eerder een of andere vieze ouwe man die onderuit zakt :{

Ik hoor alsnog een zacht geluidje, dat wel, maar je hebt gelijk, m'n apparatuur is barslecht. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...