Casss Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Ik zoek een programma, dat als je in een aangesloten mic praat dat je jezelf dan meteen hoort, het liefst gratis. Ik gebruik het niet voor radio enz. gewoon voor de fun. SAM demo kan niet meer want die heb ik al opgebruikt! Anders zou ik ook wel een link naar een VB08 tut willen, zodat ik er zelf een kan maken Reageren
Kryziek Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Met mijn realtek drivers kan ik instellen dat wat ik zeg op de luidsprekers komt. (vraag me niet hoe ) Reageren
Casss Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Met mijn realtek drivers kan ik instellen dat wat ik zeg op de luidsprekers komt. (vraag me niet hoe ) Heb even gezocht, helaas lukt het mij niet. Nog iemand een idee? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Installeer Audacity. Je kunt dat bij de Voorkeuren de optie "Softwarematige playthrough" selecteren, dan hoor je wat je opneemt, dus ook je stem. Mvg, Flitskikker Reageren
Casss Geplaatst: 11 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Installeer Audacity. Je kunt dat bij de Voorkeuren de optie "Softwarematige playthrough" selecteren, dan hoor je wat je opneemt, dus ook je stem. Mvg, Flitskikker Dankjewel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.