grandtheftauto... Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 hi! weet iemand de code voor als iemand dood is dat hij dan bij LV airport is en dan weer bij een andere plek. bedankt! Reageren
goudewup Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 (bewerkt) Hey Rockline, dit is heel makkelijk te maken met OnPlayerSpawn en SetPlayerPos Bewerkt: 4 februari 2010 door goudewup Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 4 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Hey Rockline, dit is heel makkelijk te maken met OnPlayerSpawn en SetPlayerPos nee! ik bedoel als je dood bent dat je dan niet bij de zelfde plek spawnt. dus kijk ik ga dood en opeens na de dood stai k bij airport, ben ik weer dood sta ik bij area 69. dat bedoel, dus dat het automatisch gaat Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 4 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 niemand? P.S 100e posts Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 (bewerkt) => Functie random Hoe je dit kan vinden: => Google. => Op SAMP wiki zoeken. Voor andere dingen: => SAMP forum => GTA forum En messchien kan je beter eerst leren scripten voordat je gaat scripten: (Klik) EDIT: Woooot 100ste post!!! Net zoals Rockline, Heeft er iemand een fles champagne? Bewerkt: 4 februari 2010 door GTAguillaume Reageren
Freaksken Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 (bewerkt) @ Rockline: Kijk eens in het bijgeleverde script 'lvdm'. @ GTAguillaume: Bewerkt: 4 februari 2010 door Freaksken Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 4 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 (bewerkt) @ Rockline: Kijk eens in het bijgeleverde script 'lvdm'. @ GTAguillaume: oke! P.S: proost XD kan je me nioet beter code geven? Bewerkt: 4 februari 2010 door Rockline Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 (bewerkt) http://wiki.sa-mp.com/wiki/Random Ohh, Gezondheid Bewerkt: 4 februari 2010 door GTAguillaume Reageren
Freaksken Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 (bewerkt) kan je me nioet beter code geven? uhu, dat interpreteer ik als 'ik heb geen zin om te zoeken'. En ik denk dat het dat ook is. Bewerkt: 4 februari 2010 door Freaksken Reageren
Crusher!! Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 => Functie random Hoe je dit kan vinden: => Google. => Op SAMP wiki zoeken. Voor andere dingen: => SAMP forum => GTA forum En messchien kan je beter eerst leren scripten voordat je gaat scripten: (Klik) EDIT: Woooot 100ste post!!! Net zoals Rockline, Heeft er iemand een fles champagne? jij verdient een prijs, beste post Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.