TAD18 Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Hey ik ben na een tijdje weer GTA SA gaan spelen maar nu heb ik een probleem. Ik heb namelijk een tijdje terug een 100% savegame gedowload maar als ik het spel start, op load game druk en hem selecteer, Laad hij normaal en dan als hij klaar is met laden wordt me scherm zwart en zegt hij dit: er is een fout opgetreden in gta sanandreas.exe voor meer info bla bla bla en dit is dus mega f-ing irritant . Kan iemand mij helpen? P.s. o ja mijn pc loopt op Vista heeft dit er wat mee te doen en zo ja wat moet ik doen om hem werkend te krijgen? Dankje alvast, TAD18 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 In Windows Vista moet je GTA SA opstarten als administrator. Lees het vastgeplakte topic "Lees dit eerst!", bovenaan dit sub-forum, voor meer informatie. Download een savegame die compatibel is met jouw versie van het spel; in jou geval moet je dus een V1 (versie 1) savegame downloaden. Kijk maar in de Download-database van dit forum of tussen de downloads op mijn profiel. Je komt op mijn profiel door hier links op m'n naam of avatar te klikken, daarna op het tabblad 'Downloads'. Reageren
TAD18 Geplaatst: 5 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Hey Ik heb het probleem opgelost bedankt voor je hulp! het was erg handig, het bleek achteraf dat ik de verkeerde versie savegame had gedownload Maar alsnog bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.