Jump to content

Opslag problemen GTA San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wanneer ik een Savegame wil opslaan, gaat er iedere keer iets fout blijkbaar.

Want wanneer ik het opnieuw wil openen om verder te spelen, wordt er een foutmelding weergeven en is de Game niet te openen.

Ik heb al meerdere keren gekeken of het helpt om het spel opnieuw te installeren, maar dat leek ook niet te helpen.

Wanneer ik probeer het te openen wordt er vermeld dat ik moet gaan kijken in de map waar de Games worden opgeslagen.

Maar ook hier heb ik niks opmerkelijks kunnen vinden.

Het vreemde aan het probleem is dat de Game al eens eerder op mijn computer heeft gestaan.

Maar een tijdje geleden heb ik de computer opnieuw geïnstalleerd, dus er kan daar wel ergens een probleem zitten.

Ik hoop dat er iemand is die mij tips, of meer informatie over dit probleem kan geven.

MVG Gast81.

Bewerkt: door gast81
Geplaatst:

Heb je geprobeerd, andere save slots te gebruiken?

misschien dat dat helpt, start een new game en sla het op in een andere slot kijk, of dat wel helpt.

misschien helpt het als je een keer installeert opnieuw, maar in een andere directory. verder kan je misschien (na een backup van je savegame te maken) gta_sa.set verwijderen soms helpt dat ook.

Ik ben zelf ook geen genie, maar als je gewoon wat probeert kom je er vast wel uit :D

Geplaatst:

Ik ben zelf ook geen genie, maar als je gewoon wat probeert kom je er vast wel uit :D

Tja... als je teveel van het goede probeerd, dan heb je er ook niks meer aan.

Ik zal gta_sa.set eerst even verwijderen, daar staan alle settings die je hebt opgeslagen. Als je GTA: San Andreas dan weer opstart, zijn de settings gereset. Tja... ik heb niet echt verstand met dit, maar probeer eens op internet te zoeken naar oplossingen. Google is your best friend. <3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...