Jump to content

Schoolproject 'The Showdown'


P-Jamma

Recommended Posts

Hey Iedereen!

Hier een klein projectje dat ik voor school heb gemaakt, (Zit op een audiovisuele opleiding)...

Filmpje bevat nog een aantal schoonheidsfoutjes, alleen toch hier maar de upload!

Laat even weten wat jullie ervan vinden!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Iedereen!

Hier een klein projectje dat ik voor school heb gemaakt, (Zit op een audiovisuele opleiding)...

Filmpje bevat nog een aantal schoonheidsfoutjes, alleen toch hier maar de upload!

Laat even weten wat jullie ervan vinden!

Heel mooi gemaakt! Met welk programma heb je het bewerkt?

Een tip voor als je nog een video op Youtube upload, upload de video in 16:9

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Iedereen!

Hier een klein projectje dat ik voor school heb gemaakt, (Zit op een audiovisuele opleiding)...

Filmpje bevat nog een aantal schoonheidsfoutjes, alleen toch hier maar de upload!

Laat even weten wat jullie ervan vinden!

Heel mooi gemaakt! Met welk programma heb je het bewerkt?

Een tip voor als je nog een video op Youtube upload, upload de video in 16:9

Thanks voor je reactie!

Ik gebruik programma's als Adobe Premiere voor het monteren, sound effects, enz. After Effects gebruik ik ook, voor de special effects... (Zitten in dit filmpje niet zoveel in, maar ik upload binnenkort een korte actiefilm die ik heb gemaakt, vol met explosies, kogelinslagen, enz.)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Iedereen!

Hier een klein projectje dat ik voor school heb gemaakt, (Zit op een audiovisuele opleiding)...

Filmpje bevat nog een aantal schoonheidsfoutjes, alleen toch hier maar de upload!

Laat even weten wat jullie ervan vinden!

Heel mooi gemaakt! Met welk programma heb je het bewerkt?

Een tip voor als je nog een video op Youtube upload, upload de video in 16:9

Thanks voor je reactie!

Ik gebruik programma's als Adobe Premiere voor het monteren, sound effects, enz. After Effects gebruik ik ook, voor de special effects... (Zitten in dit filmpje niet zoveel in, maar ik upload binnenkort een korte actiefilm die ik heb gemaakt, vol met explosies, kogelinslagen, enz.)

Zulke effecten met muzzle flashes?

Ik heb adobe premiere en after effects, maar mijn pc is niet krachtig genoeg daarvoor.

http://www.youtube.com/watch?v=8qPaF5E9N04

Link to comment
Delen op andere websites

Zoiets inderdaad ja :Y ..

Alleen worden we op school opgeleid om het dan net wat proffesioneler aan te pakken, en het wat echter te laten lijken :)..

Het idee blijft echter hetzelfde, door middel van motion tracking en muzzle flashes te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Iedereen!

Hier een klein projectje dat ik voor school heb gemaakt, (Zit op een audiovisuele opleiding)...

Filmpje bevat nog een aantal schoonheidsfoutjes, alleen toch hier maar de upload!

Laat even weten wat jullie ervan vinden!

Heel mooi gemaakt! Met welk programma heb je het bewerkt?

Een tip voor als je nog een video op Youtube upload, upload de video in 16:9

Thanks voor je reactie!

Ik gebruik programma's als Adobe Premiere voor het monteren, sound effects, enz. After Effects gebruik ik ook, voor de special effects... (Zitten in dit filmpje niet zoveel in, maar ik upload binnenkort een korte actiefilm die ik heb gemaakt, vol met explosies, kogelinslagen, enz.)

Zulke effecten met muzzle flashes?

Ik heb adobe premiere en after effects, maar mijn pc is niet krachtig genoeg daarvoor.

http://www.youtube.com/watch?v=8qPaF5E9N04

dat filmpje is echt... eh... onbeschrijfelijk :7

OT:netjes gedaan :Y ik heb zoiets nog nooit gedaan dus ik weet niet of het moeilijk of makkelijk is om zoiets te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Origineel filmpje, leuke clue ook. Het verhaal erachter ligt niet voor de hand maar wordt toch duidelijk door de manier waarop het filmpje in elkaar steekt. Da's een pluspuntje :puh:. Ook de Nokia-ringtone die overal doorheen snijdt is erg geestig.

Enige opmerking die ik er verder over kan maken is de locatie. Een weiland is leuk, maar als je het 'modern' doet, waarom dan niet in een uitgestorven (winkel)straat, waar je de mensen net de winkels/huizen in ziet vluchten op het moment dat jullie ten tonele verschijnen?

Link to comment
Delen op andere websites

Origineel filmpje, leuke clue ook. Het verhaal erachter ligt niet voor de hand maar wordt toch duidelijk door de manier waarop het filmpje in elkaar steekt. Da's een pluspuntje :puh:. Ook de Nokia-ringtone die overal doorheen snijdt is erg geestig.

Enige opmerking die ik er verder over kan maken is de locatie. Een weiland is leuk, maar als je het 'modern' doet, waarom dan niet in een uitgestorven (winkel)straat, waar je de mensen net de winkels/huizen in ziet vluchten op het moment dat jullie ten tonele verschijnen?

Dankje voor je mening!

Ik heb expres gekozen voor deze setting, (Een oude verlaten kolenmijn in Belgie) het contrast tussen modern en oud te versterken.

Grappig dat je het zegt, aangezien ik aan het 'winkelstraat idee' ook nog heb zitten denken.

Toch wilde ik een soort 'ode' maken aan oude westernfilms, en aangezien ik deze setting heb gepakt, lijkt het ook meteen op een duel.

Wanneer ik de winkelstraat setting zou nemen, vond ik het te modern, en zou het eerder een soort 'shooutout scene' van een actiefilm worden, en zou het niet meteen duidelijk zijn dat het om een duel ging.

Gr. P-J

Link to comment
Delen op andere websites

Erg leuk gemaakt! Het is duidelijk te zien dat je referenties maakt naar oudere western films, gemixt met de nieuwe technieken zoals die van regisseur Guy Ritchie, net zoals de intro van Snatch.

Erg knap gemaakt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...