Jump to content

Windows 7 problemen


BoerBanaan

Recommended Posts

Heya,

ik heb w7 gekocht en geïnstalleerd, maar nu heb ik een paar problemen:

Probleem een is dat als ik de computer opstart in het begin wel internetverbinding is, maar als ik het internet opstart gaat het internet er af.. (en ik weet zeker dat het niet aan ons internet thuis ligt, want ik typ dit nu op onze laptop die het wel doet).

Probleem twee is dat het afsluiten ongeveer een kwartier duurt ...

Please help me

Groetjeuuhs

Link to comment
Delen op andere websites

drivers geinstalleert?

Probeer ik alleen hij detecteert geen USB..

schakel je netwerk adapter uit, en daarna weer in, kans is best groot dat het hiermee verholpen is,

beste wat je kunt doen (als dit zo is) is de drivers van het moederbord even zelf installeren met de cd.

(adapters staan hier: configuratiescherm -> netwerkcentrum -> linksbovenaan "adapterinstellingen wijzigen)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de hulp het internetprobleem is opgelost.

Nu heb ik nog een vraag:

Al m'n oude bestanden en programma's staan nog op de computer maar ze staan niet bij programma's en onderdelen en werken ook niet.... hoe lost ik dit op? En kan dat komen doordat ik w7 op de D schijf heb geïnstalleerd en m'n programma's op de C schijf staan?

Bewerkt: door BanaanDaan
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de hulp het internetprobleem is opgelost.

Nu heb ik nog een vraag:

Al m'n oude bestanden en programma's staan nog op de computer maar ze staan niet bij programma's en onderdelen en werken ook niet.... hoe lost ik dit op? En kan dat komen doordat ik w7 op de D schijf heb geïnstalleerd en m'n programma's op de C schijf staan?

dat zou best kunnen ja, als je naar de "C:\program files\" gaat, staan ze er dan wel tussen (via computer, niet via bibliotheken). En starten ze zo wel? Anders moet je ze helaas toch opnieuw installeren

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de hulp het internetprobleem is opgelost.

Nu heb ik nog een vraag:

Al m'n oude bestanden en programma's staan nog op de computer maar ze staan niet bij programma's en onderdelen en werken ook niet.... hoe lost ik dit op? En kan dat komen doordat ik w7 op de D schijf heb geïnstalleerd en m'n programma's op de C schijf staan?

Je kan ze het beste opnieuw installeren. Save games natuurlijk wel bewaren hé :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...