bigG Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) de poster hangt ook bij een bioscoop die aan die weg zit met die sterren die the walk of fame moet voorstellen het zal wel raclame zijn voor deze bioscoop edit: deze lijkt er ook wel op: edit2: Bewerkt: 22 juni 2005 door marty Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) Ja dat heb ik ook gezien, en hoe die bios heet: Vice Bewerkt: 22 juni 2005 door ICE COLD KILLA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 dat viel me idd ook al op maar bij die andere 2 die ik gevonden hep staan geen verwijzingen naar vice city Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 ik heb deze een tijdje geleden ook gepost en toen begon iedereen me aftekraken want hij was al bekent :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mike-mastah Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 ik heb deze een tijdje geleden ook gepost en toen begon iedereen me aftekraken want hij was al bekent :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: jammer dan ik vind het een egg en die gasten ook dus waar praten we nog over. B) B) B) B) B) B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 waarneer heb je het dan gepost (ik neem aan dat ICE COLD KILLA de zoekfunctie gebruikt) geef ff een link naar dat topic Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Idd... wel een beetje vaag van die stoep en die poster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ik heb deze een tijdje geleden ook gepost en toen begon iedereen me aftekraken want hij was al bekent :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: jammer dan ik vind het een egg en die gasten ook dus waar praten we nog over. B) B) B) B) B) B) dat kan niet eens... je hebt pas 1 post.... en dat is deze <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ik heb deze een tijdje geleden ook gepost en toen begon iedereen me aftekraken want hij was al bekent :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: jammer dan ik vind het een egg en die gasten ook dus waar praten we nog over. B) B) B) B) B) B) dat kan niet eens... je hebt pas 1 post.... en dat is deze <_< Bollino Buurt crimineel * Groep: Leden Berichten: 61 volgens mij niet hoor ik lees er nog een 6 voor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts