Jump to content

Can you run it ?!?


Kryziek

Recommended Posts

Ik zat voor de lol eens ff op can you run it site de systeemeisen van mass effect 2 te zoeken.

Opeens zag ik dit:

k4z3iw.jpg

Me videokaart heeft opeens 2.2gb ram....

Dus ik direct bij dxdiag kijken..

j7cnyx.jpg

Hoe kan dit nu?

(ik weet dat can you run it onbetrouwbaar is etc. )

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn fout, moet zijn: Totaal geheugen 2.287MB = 2,2 GB?

Ik ben een leek op dat gebied, maar is 1000 MB niet gelijk aan 1 GB? Dan zou het kloppen.

Ik denk dat de vraag eerder is hoe zijn videokaart in 1x aan ruim 2GB komt, terwijl het (denk ik) een 1GB kaart is? Volgens mij snoept hij wat van je RAM geheugen af waardoor die op ruim 2GB komt, maar de precieze technische uitleg moet ik aan iemand anders over laten.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn fout, moet zijn: Totaal geheugen 2.287MB = 2,2 GB?

Ik ben een leek op dat gebied, maar is 1000 MB niet gelijk aan 1 GB? Dan zou het kloppen.

Ik denk dat de vraag eerder is hoe zijn videokaart in 1x aan ruim 2GB komt, terwijl het (denk ik) een 1GB kaart is? Volgens mij snoept hij wat van je RAM geheugen af waardoor die op ruim 2GB komt, maar de precieze technische uitleg moet ik aan iemand anders over laten.

Mijn kaart heeft 512mb.

pc is net uit geweest en het staat er nog xD

Niet dat het erg is ofzow.

Maar zoals Tjapie al zei, zou het kunnen dat hij Ram geheugen naar v-ram overzet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat dat iets te maken had met een gedeelde videokaart ofzo, maar ik weet er ook niet meer over. Maar goed, als je normaal 512 MB is, dan mag je wel zeker zijn dat die 2287MB niet klopt.

(Ik heb trouwens ook maar 512 MB en bij mij staat 2296 MB).

(Die 512 in je handtekening moet dus ook niet doorstreept worden denk ik :puh:).

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...