peter-de-gekste Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Hallo allemaal, Ik vroeg me af of een van jullie toevallig weet of je op de een of andere manier kunt zien welke USJ's je al hebt gehaald.. Ik heb dit namelijk allemaal bijgehouden, maar ben het lijstje waar dat op stond kwijt geraakt.. Dacht dat je dit misschien via bestandjes in de map van GTA SA zelf kan vinden? Ik hoor het wel! Gr Peter Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 Naar mijn weten staan in geen een bestandjes welke en hoeveel USJ's je al hebt. Wat je wel kan doen is op Wikigta kijken naar de map met je USJ's en iedere Jump weer over gaan. En dit keer dubbel noteren. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 (bewerkt) Je kan SAMA (San Andreas Mission Analyser) downloaden, deze kan je laten zien welke USJ's je nog moet door in je savegame te kijken. SAMA is hier te downloaden. Bewerkt: 5 februari 2010 door Donald F. Duck Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 7 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Je kan SAMA (San Andreas Mission Analyser) downloaden, deze kan je laten zien welke USJ's je nog moet door in je savegame te kijken. SAMA is hier te downloaden. Oke heel erg bedankt! =) Dit heeft toch geen nadelige affecten op het 100% uitspelen he? Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Nee hoor, SAMA kijkt alleen wat je gedaan hebt en verandert verder niks aan je savegame Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 7 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Nee hoor, SAMA kijkt alleen wat je gedaan hebt en verandert verder niks aan je savegame Top! Dan ga ik dat eens proberen! =) Misschien wel handig om te weten waar ik mijn savegames kan vinden?(A) EDIT: ik ben zoals gewoonlijk te ongeduldig geweest, en heb hem dus gewoon kunnen vinden (A) >>> Door VWO-er: Ik heb je berichten even samengevoegd, je kan zoals zonet gewoon de Bewerk-knop gebruiken ^^ Veel succes met SAMA <<< Reageren
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 (bewerkt) hoe kan ik kiezen welke savegame SAMA moet bekijken?? want er staan overal kruisjes... Bewerkt: 24 maart 2010 door whoeveriam0iam14222 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Gebruik de knoppen bovenaan het programmaatje. Reageren
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 (bewerkt) wow nu weet ik eindelijk welke snapshot ik nog miste thnx! edit: ik heb het nu gebruikt voor safegame 1en nu kan ik niet meer opslaan op safe file 1 ik kan hem ook niet meer deleten... dus zo word me spel onbruikbaar... kheb em nu op safe 2 opgeslagen Bewerkt: 1 april 2010 door whoeveriam0iam14222 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.